Sve se više kupuje roba na akciji: Čak 38 posto to čini redovito, kupci se redovito i informiraju o popustima

Akcije i popusti dobra su prilika da se potrepštine kupe jeftinije i time uštedi koja kuna u kućnom budžetu, a novo istraživanje koje je proveo oglasnik Njuškalo, odnosno agencija Ipsos Puls, pokazuje koliko se ljudi informiraju o akcijama, te u konačnici na osnovu tih informacija i snabdijevaju.

Čak 38 posto ispitanih kupaca redovito obavlja kupnju temeljem akcijskih cijena, a 40 posto to čini često.

Kada je riječ o samom informiranju putem kataloga s akcijama i popustima, korisnici u prosjeku pregledaju 7 od 10 kataloga. Čak 81 posto ih se o kupovini informira putem takvog sadržaja. Među njima je 56 posto žena i 44 posto muškaraca, a više od polovice ih je u dobi od 18 do 49 godina.

– Na temelju prikupljenih informacija o akcijama i popustima, najčešće se kupuju hrana i piće, kućanske potrepštine i proizvodi za osobnu njegu. Slijede ih odjeća i obuća, hrana i oprema za kućne ljubimce, dječja odjeća i oprema, kućanski aparati i posuđe te namještaj. O navedenim se kategorijama istim redom korisnici i najčešće informiraju o akcijama i popustima u trgovinama, javljaju iz Njuškala.

Popularni internetski oglasnik u ponudi ima i novu kategoriju – Popusti, te donosi, kažu, najveću objedinjenu ponudu svih akcija, popusta i kataloga na tržištu. Tu su i osnovne informacije te popis poslovnica i adresa trgovina i trgovačkih lanaca, a korisnici po prvi put mogu pretraživati određeni proizvod za kojeg žele znati je li negdje na akciji, bez prelistavanja čitavog kataloga.

U novom korisničkom računu Kupac mogu izrađivati liste za kupovinu, spremiti proizvode koji im se sviđaju i aktivirati upozorenje koje će ih obavijestiti kada se željeni proizvod pojavi na akciji ili popustu. Također, odabirom lokacije na računalu, tabletu ili pametnom telefonu, Popusti korisnicima prikazuju sve trenutno snižene proizvode u okolini.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest