Pacijenti odabrali najbolje liječnike u 2016. – među njima su i dva liječnika i dvije liječnice iz Karlovca

Najbolje liječnike i ove su godine na portalu Najdoktor birali
sami pacijenti. Vjerojatno i najbolja moguća ocjena nečijeg rada,
mišljenje onih koji su izravno zainteresirani za liječničku
stručnost, ali i ljubaznost, u trenucima kada im je to
najpotrebnije. Ove godine iz ukupnog dojma pacijenata
izostavljene su primjedbe vezane uz vrijeme čekanja na pregled,
budući u većini slučajeva liječnici i liječnice na to ne mogu
sami utjecati.

U odnosu na proteklu godinu među najboljim hrvatskim liječnicima
i liječnicima karlovačkih je za jedan više. Prošle godine bilo ih
je troje – ove četvero. Nažalost, ni ove godine nitko iz
ogulinske ili dugoreške bolnice, ili pak netko od liječnika
obiteljske medicine iz drugih gradova i općina Karlovačke
županije, nije zadivio pacijente do te mjere da bi ušao na ovu
listu.

Kada je u pitanju Karlovac, od pacijenata su najviše ocjene
dobila dva liječnika i dvije liječnice. Liječnica obiteljske
medicine Snježana Vučić Peris pritom je jedina koja je i prošle i
ove godine među najboljima, a s liste karlovačkih zdravstvenih
djelatnika. Prošle godine društvo su joj pravili ginekolog Robert
Živčić koji ovog puta nije ušao u sam vrh, odnosno među one koji
su ponijeli titulu najdoktora 2016., no i dalje ima dobru ocjenu
4,25; te oralni kirurg Davor Brajdić koji je i dalje na listi, no
više nije zaposlen u Karlovcu, već u Zagrebu.

Druga karlovačka liječnica na ovogodišnjoj listi najboljih
hrvatskih liječnika je mnogima omiljena pedijatrica Marija
Spajić. Ona je prošle godine imala čak maksimalnu ocjenu 5.0, ali
na listu nije ušla samo iz razloga što je imala nešto manje od
potrebnih 20 ocjena koje su bile minimalni limit za ulazak na
listu.

Dvojica liječnika Opće bolnice Karlovac također su na listi
najboljih – riječ je o plastičnom kirurgu Matiji Miletiću te
otorinolaringologu Bojanu Fanfaniju, koji ujedno ima i najveću
prosječnu ocjenu od strane pacijenata – čak 4,89. Pritom, od pet
rubrika ima maksimalne ocjene u one tri koje su izravno vezane uz
njega (razina pomoći, ljubaznost i etičnost), a nešto manje, iako
i dalje odlične ocjene tiču se drugih stvari (osoblja i vremena
čekanja).

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest