Za vrijeme Adventa u gradu čak 63% noćenja više, gosti mu dali odličnu ocjenu u anketi, a imao je i humanitarnu notu

Odlične su i ocjene – u okviru projekta IQM provedeno je mjerenje
kvalitete destinacije za vrijeme Adventa, a od ukupno 300
anketiranih prosječna ocjena bila je zaista odlična – 93 od
maksimalnih 100 bodova.

Ukupnim rezultatima zasigurno je pripomoglo i pojačano
oglašavanje manifestacije koje je Turistička zajednica grada
Karlovca provela prvenstveno na društvenim mrežama na tržištu
Hrvatske i Slovenije, pri čemu se pozornost nije skretala samo na
manifestaciju, već i kompletnu karlovačku ponudu.

– Rezultati su bili vrlo dobri, na Googleu je zabilježeno preko 7
milijuna impresija, na društvenim mrežama doseg je bio nešto više
od 510.000, a na Youtubeu su oglasi pregledani više od 130.000
puta, navodi Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada
Karlovca.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest