Posljednji piloti koji će biti temelj Pelješkog
mosta na putu su iz Kine u Hrvatsku. Nakon što i
posljednji bude zabijen u morsko dno, slijedi betoniranje.
Lokaciju u Brijesti posjećivali su mnogi hrvatski premijeri, nije
novost što hrvatski premijer dolazi tu idući tjedan, ali je
novost da prvi put dolazi kineski premijer osjeti li se to na
terenu? Je li se brže radi?
“Paralelno se izvode radovi na pripremi za tu svečanost, međutim
to ništa bitno ne utječe na izgradnju objekta”, rekao
je Jeroslav Šegedin, voditelj projekta
gradnje Pelješkog mosta.
Do današnjeg dana zabijeno je 86 pilota i dva testna koja će se
kasnije uklonit, a ukupan broj od 148 treba biti zabijen do
sredine svibnja.
S pilotima su ispred plana
“Što se tiče zabijanja pilota mi smo nešto ispred plana”, kaže
Šegedin. Zbog Pelješkog mosta otvorene su i dvije betonare.
“Uvijek mora postojati jedna rezervna, jer u ovakvim slučajevima
kod ugradnje ovolikih količina betona, ne smije se riskirati da
dođe do kvara i prekida betoniranja”, kazao je Šegedin te dodaje
da je trenutno na gradilištu angažirano 210 ljudi.