Osječani se žale kako su u poslovnicama dvaju trgovačkih lanaca
koji imaju samoposlužne pekarnice pekarski proizvodi higijenski
upitni. Naime, velik broj kupaca za uzimanje tih proizvoda ne
rabi rukavice i hvataljke, a istodobno presudnim za odabir onoga
koji će uzeti iz košara u vitrinama smatraju prepipavanje svih
dostupnih primjeraka, piše Glas
Slavonije.
Izaziva to salve negodovanja među kupcima. “No najgore mi je bilo
vidjeti gospodina duge i guste brade koji je, u ovoj sezoni
divljanja virusa i bakterija, uzeo kruh u ruke i prinio ga licu,
uronio ga u tu svoju bradu, dobro pomirisao i onda vratio u
vitrinu i otišao!?”, ispričao je Zvonimir Kovačić iz Osijeka.
Na niz njegovih upita o kontroli kvalitete pekarskih proizvoda
nije dobio odgovor, samo ljubazno pismo u kojemu mu zahvaljuju na
upisu u Knjigu prigovora, uz zaključak kako “nema naznaka da će
se izgled i način prodaje ponovno uskoro mijenjati”
Slična iskustva imaju i drugi građani. “Od njih deset za
rukavicom za uzimanje kruha posegnula je samo jedna osoba, a samo
se polovina njih poslužila hvataljkom”, ističe Osječanka
za Glas
Slavonije.
Lidl i Kaufland: ‘Jamčimo higijensku ispravnost
proizvoda’
“Higijena nam je jedna od najvažnijih stavki te toj temi u svim
segmentima našeg poduzeća posvećujemo posebnu pozornost. Tako se
i proizvodi u našoj pekarnici tretiraju s maksimalnom opreznošću,
prema najvišim higijenskim standardima, te svojim kupcima jamčimo
apsolutnu higijensku ispravnost naših proizvoda”, ističu iz Lidla
i Kauflanda, trgovačkih lanaca koji imaju samoposlužne pekarnice.