Najave, odgode, ponovne najave, pa opet odgode zbog sumnji u
nepravilnosti oko natječaja – tako već dugo izgleda obnova
zagrebačkog rotora na Remetincu.
Mjesto s vjerojatno najviše prometnih nesreća u
državi
No, danas mjesto s vjerojatno najviše prometnih nesreća u zemlji
počinje mijenjati izgled. Zagrepčane čak i više više od toga
koliko megaprojekt košta zanima hoće li se prometni kolaps
dogoditi baš u vrijeme kad kreću na godišnji i kako će uopće do
autoceste za more?
Sto, možda i 120
tisuća vozila na dan. Sam pogled iz zraka na
najveći zagrebački rotor pokazuje što on znači za grad. Prometna
žila kucavica nikad veću količinu automobila teško podnosi i sad
u ovom obliku broji svoje posljednje dane.
Zasad to izgleda sramežljivo, ali dva bagera upravo su
počela s radovima težim od 300 milijuna
kuna. U idućih godinu i pol ovo će biti najveće
gradilište u metropoli.
Jer rotor u obliku u kakvom ga znamo danas, trebao bi izgledati
ovako: s dva široka podzemna tunela, sa semaforima,
biciklističkim stazama.
‘Povećat ćemo sigurnost’