Znatno pojačane marketinške aktivnosti Turističke zajednice grada
Karlovca i projekt “Zeleno srce Hrvatske” nastavljaju donositi
odlične turističke rezultate u gradu na četiri rijeke. Nakon
prošlogodišnjeg velikog porasta u broju noćenja i dolazaka
stranih i domaćih turista, u prvom kvartalu 2015. godine te su
brojke ne samo ponovljene, već i premašene pa je u prva tri
mjeseca 2015. godine u Karlovcu bilo 13% noćenja više nego lani.
Konkretno, od 1. siječnja do 31. ožujka Karlovac je posjetilo
2.563 turista koji su ostvarili 3.951 noćenje, odnosno za
kontinentalno područje u zimskom razdoblju vrlo dobrih 1,54
noćenja po turistu.
Ako gledamo samo ožujak, grad je posjetilo 1.329 turista koji su
ostvarili 2.084 noćenja, što je 20% više nego lani. Hrvatska je i
dalje veliki hit u Južnoj Koreji pa je kada su u pitanju strani
turisti njih bilo uvjerljivo najviše, znatno više i od
tradicionalno “vodećih” Nijemaca. Najviše koristi od toga u prvom
kvartalu imao je hotel Europa, s čak 119% posjeta više nego
prošle godine, a bolje rezultate ostvario je i hotel Carlstadt.
Hostel “Na putu” i u zimskim mjesecima potvrđuje svoju važnost –
u njemu su ostvarena 255 noćenja, što je uzevši u obzir da su
takvi objekti prvenstvno namijenjeni mladim “backpackerima” u
ljetnim mjesecima – izvrstan rezultat.
KAportal.hr