Otprilike mjesec dana prije nego što mu je umro djed, muškarac je
pokušao raskinuti ugovor s Vipnetom koji je djed produljio, na
što su mu u poslovnici rekli da ne može raskinuti ugovor bez
originalnog smrtnog lista. Kada je nazvao službu za korisnike,
objasnili su da ipak može poslati skenirani, požalio se
Dubrovčanin za 24sata.
“Poslao sam dokumente koje su tražili i dobio odgovor da raskid
može zatražiti samo platežno odgovorna osoba. Ponovio sam da je
taj čovjek preminuo pa su rekli da pošaljem skeniranu svoju
osobnu, zahtjev za raskid i smrtni list koji ne smije biti
stariji od 45 dana”, pojašnjava muškarac besmislen zahtjev i
pitajući se misle li da pokojnik može uskrsnuti kao Isus?
Iz Vipneta su odgovorili kako su ugovor raskinuli bez naplate
naknade za prijevremeni raskid.
“Pojašnjenja da smrtni list ne smije biti stariji od 45 dana je
nenamjerni propust zbog kojeg se ispričavamo. Smrtni list se
prihvaća neovisno o tome kad je izdan”, odgovorili su. U
Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM)
kažu da se u slučaju smrti pretplatnika smatra da su nasljednici,
odnosno članovi zajedničkog kućanstva izrazili volju za nastavkom
pretplatničkog ugovora ako se nastave koristiti ugovorenim
uslugama, piše 24sata.