U 2,5 godine Ozljani E-mapingom prijavili 24 problema – brinu ih ceste, divlje deponije, neočišćen snijeg…

foto: www.ozalj.hr

Rupe na cesti, oštećen kolnik, javna rasvjeta koja ne radi,
neispravan vrtuljak na dječjem igralištu – neki su od problema na
koje su Ozljani upozorili svoju Gradsku upravu modernim načinima
komunciranja poput mobilne aplikacije ili elektroničke pošte, no
draže im je to učiniti telefonom ili izravnim razgovorom.

Pokazalo se to nakon 2,5 godine provođenja projekta E-maping,
zahvaljujući kojem od listopada 2012. građani mogu prijaviti
problem koji su uočili, najčešće iz komunalne djelatnosti, pomoću
mobile APP, e-maila ili on line uz označavanje lokacije na mapi.

– Do sad su bile 24 prijave problema na ovaj način koje su se
rješavale u najkraćem roku, a najčešće prijavljivani problemi
oštećenja na prometnicama, divlji deponiji, javna rasvjeta ili
neočišćeni snijeg. Kod uvođenja ovog projekta smatrali smo da će
ga građani češće koristi, ali očito da još uvijek naši građani
svoje probleme radije  rješavaju osobnim dolaskom ili
telefonskim pozivima, kazala nam je voditeljica Odsjeka za opće
poslove i društvene djelatnosti Irena Goršić.

Dodala je da Grad Ozalj nije bio prijavljivan Agenciji za zaštitu
osobnih podataka niti Povjereniku za informiranje jer sve sve
zahtjeve rješavaju u zakonskim rokovima. Inače to građani mogu
učiniti ako odgovor ne dobiju u 15 dana.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest