– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim, to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu, rekao je predsjednik ŽO HNS-a Karlovac
Zvonko Spudić, ali i svi predsjednici ogranaka diljem Hrvatske
koji su putem identičnog priopćenja po istoj špranci, redom
veličali svoj rad u Vladi i rad ministrice Blaženke Divjak po
pitanju kurikularne reforme.
– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a.
Upravo je uvođenje korisnih promjena za naše građane bio ključni
razlog zašto smo ušli u Vladu, te me uspjeh ministrice Divjak i
njenoga tima čini posebno ponosnim, naglasio je Zvonko Liović,
predsjednik HNS-a Istarske županije.
– Promjene u obrazovanju napokon se, nakon 25 godina čekanja
i stajanja u mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice
Blaženke Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku
HNS-a. Naime, u Narodnim novinama u posljednjih tjedan dana
objavljene su odluke o donošenju 37 kurikuluma čime je okrenuta
nova stranica u hrvatskom obrazovanju. To je ono što nas čini
posebno ponosnima, a to je bio i ključni razlog zašto smo ušli u
Vladu, ističu u HNS-u Varaždinske županije.
– Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim, to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu”, rekao je Krešimir Malec, voditelj HNS-a
VI. izborne jedinice.
– Ovime se ostvario ključni razlog zbog kojeg je HNS ušao u Vladu
te zbog toga svi možemo biti više nego ponosni”, stava je
Morana Jokić, predsjednica IO za školstvo HNS-a.
– Zahvaljujući radu ministrice znanosti i
obrazovanja Blaženke Divjak i njenog stručnog tima, a
uz političku podršku HNS-a promjene se nakon 25 godina čekanja
napokon događaju i to u učionicama svih hrvatskih škola. Trebamo
biti ponosni na ovaj rezultat jer je to bio ključni razlog zbog
kojega je HNS prihvatio odgovornost ulaska u Vladu”,
ističe Klement Bašić, predsjednik ŽO HNS-a
Splitsko dalmatinske županije.
HNS-ovi PR-ovci zgodno su se dosjetili da iste riječi “stave u
usta” lokalnih HNS-ovih čelnika, pa su tako lokalni portali
zatrpani identičninm naslovima i tekstovima, samo što iste
rečenice izgovaraju drugi ljudi.
Što smo još saznali od Spudića? Priopćenje prenosimo u
cijelosti…
Zvonko Spudić: Objavom 37 kurikuluma okrenuta je nova stranica u
hrvatskom obrazovanju
U Narodnim novinama u posljednjih tjedan dana objavljene su
odluke o donošenju 37 kurikuluma čime je okrenuta nova stranica u
hrvatskom obrazovanju i nakon čega više ništa neće biti isto,
poručuju iz ŽO HNS-a Karlovac.
“Promjene se napokon, nakon 25 godina čekanja i stajanja u
mjestu, uvode zahvaljujući predanom radu ministrice Blaženke
Divjak i njenog stručnog tima te uz političku podršku HNS-a. To
je ono što me čini posebno ponosnim to je bio ključni razlog
zašto smo ušli u Vladu”, rekao je predsjednik ŽO HNS-a Karlovac
Zvonko Spudić.
U našoj je županiji u eksperimentalnu fazu kurikularne reforme
“Škola za život” uključene su dvije škole i to Osnovna škola u
Bariloviću i Osnovna škola “Ivana Brlić Mažuranić” u Ogulinu, a
od jeseni bit će uključene sve osnovne i srednje škole, jer je
objavom novih kurikuluma stvorena osnova za frontalnu primjenu
reforme.
“To znači revolucionarnu promjenu u načinu obrazovanja i primjera
je bezbroj, poput toga da će učenici na glazbenom stvarati
vlastitu glazbu, na likovnom će raditi i digitalne animacije,
umjesto teorije na tehničkoj kulturi učenici će stvarati
tradicionalne hrvatske igračke, engleski jezik učit će kroz
video-razgovore s vršnjacima iz inozemstva”, kaže Spudić.
Važno je napomenuti da su donesene i odluke o donošenju sedam
međupredmetnih kurikuluma za osnovne i srednje škole poput
Poduzetništva, Građanskog odgoja i Zdravlja.
“Kurikulumi su napravljeni tako da poštuju princip manje bubanja
činjenica, a puno više kritičkog razmišljanja i rada na
problemima, sve ono što su od nas očekivali građani i sve ono što
će hrvatski obrazovni sustav staviti uz bok najuspješnijim
europskim primjerima. Dovoljno govori i činjenica da su prvo
polugodište eksperimentalne faze kurikularne reforme “Škola za
život” dionici ocijenili “čvrstom četvorkom””, poručuje Spudić.
KAportal.hr