Karlovčanin Vjekoslav Stubljar među prvima u Hrvatskoj dobitnik Škodine Zlatne značke za najbolje rezultate u postprodaji

Kupuju li ljudi uopće nove automobile koliko nekad, ili s ekonomskom krizom sve više traže rabljena?

– Kupuju, možda i iznenađujuće puno. Potražnja je u porastu, kako za privatne potrebe, tako i za poslovne. Rekao bih da je Škoda dosta atraktivna kao poslovni automobil zbog niza povoljnosti.

Koliko je zaposlenih u Karlovcu i koliko je zapravo dnevno posla u samom servisu?

– Imamo 30-ak zaposlenika, od toga je 10 mehaničara, sedam na prijemu servisa, pet prodajnih savjetnika, dva vulkanizera… a posla, naravno, ima. Ugrubo bih rekao da dnevno oko 35 vozila prođe kroz servis.

Znači li tvoja nagrada da je i karlovački servis na posebnoj cijeni?

– Pa ja se nadam. A, još više se nadam da ćemo to uskoro i dokazati. Naime, Škoda i Volkswagen ove godine po prvi puta u Hrvatskoj provode svojevrsno natjecanje za top servis s bodovanjem u nizu kategorija, od provođenja servisnih mjera do zadovoljstva samih kupaca i korisnika. Nakon prvog obračunskog razdoblja nalazimo se na prvom mjestu u obje kategorije, u konkurenciji 21 Volkswagenovog servisa i 12 Škodinih servisa.

U slobodno vrijeme si veliki zaljubljenik u kvizove, navodno čak i dobar kvizaš, ali kruže glasine da nedavno nisi znao kako izgleda simbol Lamborghinija?

– E, samo sam čekao neku provokaciju! Ispričavam se, moram ići, evo imam drugi poziv… (smijeh)

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest