Na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj, u ovom
trenutku oglašeno je 65 različitih marki te 814 različitih modela
osobnih automobila. Samo u lipnju predano je gotovo 15 i pol
tisuća novih oglasa osobnih automobila na prodaju. Tržište
osobnih automobila u Hrvatskoj raste, a to možemo zaključiti i sa
strane prodavača, budući ponuda osobnih automobila na Njuškalu
raste iz dana u dan, ali i sa strane kupca jer je posjećenost u
lipnju na kategoriju Auto Moto bila za čak 10 posto veća u odnosu
na isti mjesec prošle godine.
Isto tako, zanimljiv je podatak kako je u lipnju zabilježeno više
od 26 milijuna detaljnih pregleda oglasa unutar kategorije Auto
Moto. Najposjećenije marke automobila u lipnju su bile
Volkswagen, BMW, Audi te Mercedes i Renault. Što se tiče novih
oglasa u lipnju, najviše je bilo marki Volkswagen, Renault, BMW
te Opel i Audi.
Prosječna starost svih osobnih automobila koji se trenutno
prodaju na Njuškalu iznosi 9 i pol godina, dok je prosječna
prijeđena kilometraža istih 181 tisuću kilometara. Oko 78 posto
oglašenih automobila su dizeli, a prema obliku karoserije najviše
je limuzinskih i hatchback izvedbi (ukupno gotovo 60 posto svih
oglašenih automobila).
Sve je više ponude i SUV vozila, a najzastupljeniji je model
Nissan Qashqai.
Za one najdubljeg džepa spomenimo da mogu preko Njuškala kupiti i
Rolls Royce GHOST Series II 6.6V12 – cijena? prava sitnica:
260.480 eura. Najskuplje vozilo koje se trenutačno prodaje u
Karlovačkoj županiji je, pak, BMW X6 za kojeg sadašnji vlasnik
traži 105.000 eura.
KAportal.hr