U školama kojima je Grad Karlovac osnivač do kolovoza 2021. bez problema s asistentima – sada 42 asistenta pomažu učenicima

Tužna slika dječaka koji je ostao bez svog pomoćnika u nastavi ne
bi se mogla vidjeti u Karlovcu, barem ako je suditi po vijestima
iz karlovačke gradske uprave koja se pohvalila provedbom projekta
“Škola za sve uz pomoćnike u nastavi III”.

Naime, ovaj se projekt nastavlja i s početkom školske godine
2019./2020., traje od  kolovoza 2017. godine i trajat će do
kolovoza 2021. godine.

– Provodi se s ciljem osiguranja adekvatne podrške učenicima s
teškoćama za usvajanje odgojno-obrazovnih programa u skladu s
njihovim individualnim obrazovnim i socijalnim potrebama.
Financiran je iz Europskog socijalnog fonda, a ukupna vrijednost
iznosi 8.154.324,00 HRK, od čega je iznos bespovratnih sredstava
7.501.978,08 HRK, dok Grad Karlovac sufinancira u iznosu od
652.345,92 HRK. Grad Karlovac provodi ovaj projekt u partnerstvu
s 9 osnovnih škola kojima je osnivač, a od ove školske godine u
projekt se uključuje i Centar za odgoj i obrazovanje djece i
mladeži Karlovac kao novi partner, izvijestili su iz Grada.

Kako navode, sukladno Pravilniku o pomoćnicima u nastavi i
stručnim komunikacijskim posrednicima, Ministarstvo znanosti i
obrazovanja dalo je suglasnosti za uključivanje pomoćnika u
nastavi za 44 učenika s teškoćama u školskoj godini 2019./2020.,
od čega je 8 novih učenika, polaznika prvih razreda. S njima će u
ovoj školskoj godini raditi 42 pomoćnika u nastavi te će im
pružati podršku u njihovom svakodnevnom radu i intergaciji u
redovan školski sustav.

– Kako bi mogli započeti sa svojim radom, oni kandidati koji su
ove godine prvi puta odabrani za rad pomoćnika u nastavi, morali
su završiti 20-satnu edukaciju za uvođenje u rad. Edukaciju je
provelo Učilište IDEM u Knjižnici za mlade 6. i 7. rujna 2019.
godine. Na edukaciji je, osim 7 novih pomoćnika u nastavi osnovih
škola Grada Karlovca, sudjelovalo i 8 kandidata škola kojima je
osnivač Karlovačka županija. Kroz 10 sati predavanja i 10 sati
vježbi, pomoćnici u nastavi upoznaju se s osnovnim pojmovima,
odgojno obrazovnim potrebama učenika s teškoćama, odgojno
obrazovnom inkluzijom, oblicima inkluzivne potpore u hrvatskom
školstvu, pravima učenika s teškoćama. Također se upoznaju se sa
specifičnostima pristupa poučavanju učenika s teškoćama,
razvijaju metode pružanja podrške u odgojno obrazovnom procesu te
razvijanju socijalnih vještina učenika s teškoćama, kažu u Gradu.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest