Na Njuškalu, najvećem internetskom oglasniku u Hrvatskoj, u
ovom trenutku oglašeno je 66 različitih marki te 818 različitih
modela osobnih automobila. Samo u kolovozu predano je gotovo 16
tisuća novih oglasa osobnih automobila na prodaju. Tržište
osobnih automobila u Hrvatskoj raste, budući da ponuda osobnih
automobila na Njuškalu raste iz dana u dan, ali i sa strane
kupaca jer je posjećenost u kolovozu na kategoriji Auto Moto bila
za čak 9 % veća u odnosu na isti mjesec prošle godine. U kolovozu
je na navedenoj kategoriji zabilježeno gotovo 30 milijuna
detaljnih pregleda oglasa, što je u odnosu na prošlogodišnji
kolovoz više za 8 posto. Najposjećenije marke automobila u lipnju
su bile BMW, Volkswagen, Audi i Renault.
Što se same prodaje tiče, u kolovozu su najprodavaniji
modeli bili Renault Clio, Volkswagen Polo, Opel Corsa te
Volkswagen Golf. Nadolazeći period je, prema analizi oglasa
osobnih automobila označenih kao prodani, najplodonosniji za
prodaju limenog ljubimca.
Prosječna starost svih osobnih automobila koji se trenutno
prodaju na Njuškalu iznosi 9 godina, dok je prosječna prijeđena
kilometraža istih 178 tisuća kilometara. Oko 78% oglašenih
automobila su dizeli, a prema obliku karoserije najviše je
limuzinskih i hatchback izvedbi (ukupno gotovo 60 posto svih
oglašenih automobila).
Model koji ima najveću prosječnu traženu cijenu je
Volkswagen Golf VII čija je prosječna tražena cijena 86 tisuća
kuna. Pogledamo li prosječnu prijeđenu kilometražu, na prvom
mjestu je Volkswagen Passat sa prosječno prijeđenih 209 tisuća
kilometara.
Najskuplji automobil koji se trenutačno nudi na Njuškalu
je Rolls-Royce GHOST Series II 6.6V12 Extended Wheel Base za
kojeg sadašnji vlasnik traži gotovo 2 milijuna kuna (1,94
milijuna). U Karlovačkoj županiji najskuplji automobil na ponudi
je BMW serije 6 za kojeg vlasnik traži 105 tisuća eura.
KAportal.hr