Zelenilo 2017. završilo s dobiti, ali novi zakon mogao bi mu “srezati” prihode pa slaže drugačije strategije poslovanja

– Uspješna godina je iza nas, a pred tvrtkom su novi izazovi. Prvenstveno nam je cilj da u postupku reorganizacije, obzirom na preseljenje na novu lokaciju, ponudimo što viši standard svih naših usluga, te da u 5 segmenata u kojima djelujemo budemo vrhunski. To nije lako, ali nastojat ćemo i dalje čuvati Karlovac lijepim kakav je, ali mu dati i dašak inovativnog i modernog, rekla je na današnjoj pressici direktorica Zelenila Jasmina Cvetković, ocjenjujući 2017. i najavljujući projekte ove gradske tvrtke u 2018.

Prošlu godinu, po sadašnjim podacima, tvrtka je završila s dobiti, prihodi su 19, a rashodi 18,4 milijuna kuna, investirala je u novi kamion i opremu, novu upravnu zgradu na Dubovcu koja treba biti gotova u ožujku, u uređenje grobalja, zelenih površina, širila poslovanje u Ogulin i Rakovicu… No, 30 posto prihoda, koje ostvaruje na tržištu, moglo bi biti ugroženo novim Zakonom o komunalnom gospodarstvu, koji je Vlada poslala Saboru na usvajanje.

– On strogo definira komunalne djelatnosti i komunalnim tvrtkama onemogućava bavljanje tržišnim gospodarskim djelatnostima. Bude li takav i usvojen, predviđamo da promjene neće biti lake, ali ako se dobro pripremimo, uspjet ćemo to prevladati. Najbolje bi bilo da tako stroga odredba ne prođe, ali vezana je uz EU direktive i zato se pripremamo, razrađujemo različite scenarije i razvojnu strategiju, kazala je Cvetković.

Gradonačelnik Damir Mandić je, napomenuvši da Zelenilo posluje pozitivno, što i jest bit javnih tvrtki, kojima cilj mora biti da im usluge budu najpovoljnije i najkvalitetnije za građane, kazao je da je važan i razvoj.

– U tom dijelu Zelenilo, bez obzira na problem vezan uz novi zakon, može odraditi kvalitetan posao da se zadovolje i potrebe naših sugrađana, standard koji je do sad, ali i da se razmišlja o razvoju. Sve je do sad odrađeno dobro, treba gledati prema naprijed, tražiti i unutar firme nove načine kako racionalizirati poslovanje, ali istovremeno i voditi brigu o tome da gradske tvrtke moraju biti na raspolaganju građanima, a njihova usluga što kvalitetnija i povoljnija, naglasio je Mandić.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest