Komunalno redarstvo kadrovski se pojačalo s tri na sedam djelatnika – lani naplatili 10 tisuća kuna kazni, ove godine moraju barem 20

Komunalni redari lani su naplatili 83 kazne i gradskom proračunu
“zaradili” 10.716 kuna. Ove godine, ako se Karlovčani ne poprave
pa i dalje budu kršili odluku o komunalnom redu, kažnjavati bi
mogli i više jer je i njih dvostruko više.

– U 2017. godini do 9. mjeseca radilo je troje komunalnih redara.
Nakon provedene sistematizacije radnih mjesta dva djelatnika
dodjeljena su odsjeku za redarstvo te su zaposlena dva nova
djelatnika, kažu nam u Gradskoj upravi.

U nepuna dva mjeseca ove godine, u postupku je dvadesetak
predmeta, te sedam prekršajnih postupaka. Iako je velik dio
prijava kršenja komunalnog reda riješen na terenu, bez kazni u
nekim slučajevima nije moglo. Tako su lani Karlovčani najviše
plaćali zbog parkiranja na zelenim površinama, na što se odnosilo
90 posto prekršaja, dok su ostali bili zbog postupanja s psima,
rezerviranih mjesta itd. Zahvaljujući komunalnim redarima
uklonjeno je i 30 neregistriranih vozila s gradskih parkirališta,
5 kioska koji nisu bili u funkciji, očišćeno 17 divljih
deponija…, dok je velik dio prijava kršenja komunalnog reda
riješen neposredno na terenu bez evidentiranja predmeta.

Nesavjesni vlasnici pasa, na koje ostali Karlovčani često upiru
prstom, mogli bi postati savjesniji u čišćenju za svojim
ljubimcima jer pojačane kontrole, nedavo najavljene, neće biti
povremene, nego stalne.

– Komunalni redari kršenje komunalnog reda u postupanju sa psima
kontroliraju u pratnji policije i samostalno. Kontrole se provode
svakodnevno u redovitom obavljanju poslova ili po dojavi građana
te ih obavljaju svi redari, a od sada će biti stalne pojačane
kontrole. Pojačane kontrole sa policijskim službenicima neće biti
najavljene i odvijat će se tijekom cijele godine, najavljuju iz
Gradske uprave.

Inače je u nadležnosti komunalnih redara popriličan popis poslova
– od kontrola izvanrednog i redovitog čišćenja i održavanja
javnih površina, nepropisnog odlaganja otpada, izvođenja radova
na javnim površinama, držanja životinja, uređenja naselja itd. do
poduzimanjahitnih mjera zaštite ili rušenja objekata u svrhu
zaštite zdravlja i života građana. Sve to ubuduće bi trebali
raditi u dvije smjene, što će definirati skorašnja odluka o
radnom vremenu redara.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest