.
Tada se, iz izjave je očito, razgovaralo o konkretnim radnim mjestima za troje direktora, usprkos natječajima koji se za njih moraju raspisati. Shvatio je to i gradonačelnik, pa sada u izjavi za KAportal naglašava da “unaprijed ne možemo niti smijemo prejudicirati kadrovska rješenja”. Podsjetimo, riječ je o direktoricama Čistoće i Zelenila Josipi Škrtić Pucarević i Jasmini Cvetković, te direktoru Vodovoda i kanalizacije Ivici Horvatu.
– Istina je da je cilj unutar sustava vidjeti kako možemo odgovoriti svim ovim zahtjevima kako ne bi nepotrebno povećavali administraciju i povećavali broj zaposlenih na teret gradskog proračuna ili proračuna gradskih tvrtki. U tom kontekstu sam kao gradonačelnik i komentirao moguće prelaske direktora u gradski sustav. Razumijem potpuno interes javnosti, ipak, kako se radi o procesu, ali i odgovornosti i odluci svakog pojedinca u sustavu, držim da je preuranjeno donositi bilo kakve zaključke. Kada govorimo o gradskim tvrtkama, napominjem da su u lipnju sva izvješća gradskih tvrtki bila na sjednici Gradskog vijeća. I tu se pokazalo da sve tvrtke posluju pozitivno i da svoje poslove odrađuju uredno i odgovorno usprkos svim problemima, od nedostatka adekvatne radne snage do vremenskih neprilika koje su nam u posljednjih šest mjeseci zaista pričinjavale velike probleme. I Gradska uprava i gradske tvrtke u posljednjih godinu dana otkad smo preuzeli odgovornost, uspjele su na visokom nivou održati razinu usluga prema svim našim građanima. Naravno, sve ono što nije bilo na zavidnom nivou nastojat ćemo što prije poboljšati imajući na umu da smo odgovorni prije svega svim našim sugrađanima, kazao je za KAportal gradonačelnik Damir Mandić, odgovarajući nam kako se, ako su natječaji obveza, za troje sadašnjih direktora gradskih tvrtki zna da će postati zaposlenici Gradske uprave.
A natječaji za zapošljavanje u njoj moraju se provoditi sukladno Zakonu o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, nema premještanja iz gradskih tvrtki, ni zaposlenika ni direktora bez natječaja, ni na jedno radno mjesto u gradskoj upravi, uključujući i ono pročelničko. Izuzetak su samo službenici ili namještenici koji tamo dolaze iz druge jedinice lokalne (regionalne) samouprave ili tijela državne uprave.
– Što se tiče najavljenog novog ustroja Gradske uprave, odnosno mogućnosti promjena sve ćemo odraditi sukladno zakonu kao i do sada. Razlog preustroja i mogućih promjena su novi poslovi unutar Gradske uprave i gradskih tvrtki, nove obveze koje su spuštene s nacionalne razine, novi razvojni projekti koji očekuju Grad Karlovac i odlazak pojedinih zaposlenika u mirovinu, kažu nam u Gradu.
I ustanove u kulturi i školske ustanove i vrtići kojima je on vlasnik, provode javne natječaje za popunu radnih mjesta, a čine to, premda po zakonu ne moraju, i tvrtke u vlasništvu Grada Karlovca. Zbog transparentnosti.
– Iako trgovačka društva sukladno Zakonu o trgovačkim društvima nisu u obvezi raspisivanja javnih natječaja, svojom odlukom gradonačelnik je odredio da se provode javni natječaji. Raspisivanjem javnih natječaja postiže se otvorenost rada trgovačkih društava prema građanima grada Karlovca i povećava se transparentnost rada samih tvrtki, poručuju iz Grada.
Transparentnost nas stoga očekuje i pri skorašnjim kadrovskim rješenjima u gradskoj upravi i tvrtkama koje ostaju bez direktora. Ona priželjkivana, u koju se svi političari kunu, ili ona doslovna, koja će pokazati da su kuloari tko će kamo, kada i gdje, opet bili u pravu – vidjet ćemo vjerojatno na jesen. Transparentno znači providno, prozirno.
KAportal.hr