– Orijentiranost na vlastite proizvode i na vlastiti razvoj je
riskantan put, ali se pokazao uspješnim. Pogotovo današnje
prilike u gospodarstvu i u Hrvatskoj i u svijetu pokazuju da
ipak, u konačnici, dugoročno isplivaju one firme koje imaju
vlastiti razvoj i vlastiti proizvod. Osim zapošljavanja i
prihoda, tu je HS Produkt značajan, surađujemo s fakultetima,
Institutom Ruđer Bošković, dajemo recept kako to u Hrvatskoj
treba izgledati, kazao je Pavlin.
Smatra da je pogrešno prednošću Hrvatske navoditi manju cijenu
rada i da takvi projekti potencijalnih investitora nemaju
budućnosti.
– Hrvatska ima nešto drugo: inteligentne ljude, inovativne, koji
se ne boje zaći u neka nova područja i to je komparativna
prednost Hrvatske. Ako se tome doda dobra struktura menadžera
koji vode firme, vlasnička struktora koja je spremna investirati
– kada se to poklopi, onda se može i uspjeti, naglasio je Pavlin.
Uspjeh tvrtke i dobru godinu ovaj će put zaposlenici HS Produkta
osjetiti i jače nego inače, a božićnice planirane iako je
dosadašnji neoporezivi iznos nagrada potrošen, porasti za iznos
razlike do novog maksimalnog iznosa od 7.500 kuna.
KAportal.hr