“Vukelićev most” i gradski prsten: Dva najveća nikad dovršena prometna projekta još neizvjesnija

Most koji ne vodi nikuda iako su do njega trasirane ceste, te krnji gradski prsten koji završava na raskrižju na kojem semafor već devet godina “blica” samo žuto, dva su najveća nikad dovršena prometna projekta u gradu Karlovcu. Stoje i ne nazire se hoće li se skoro nastaviti.

Propala veza u ministarstvu? 

Kad je Miro Škrgatić postao zamjenik ministra mora, prometa i infrastrukture u Vladi Tihomira Oreškovića, dio karlovačke javnosti se ponadao da će upravo ta dva projekta, još uvijek aktualnih u vrijeme kad je on bio gradonačelnik Karlovca, konačno doći na red. Vlada je ubrzo pala, a Škrgatić je s novom Vladom ubrzo razriješen dužnosti. No, od Karlovčanina na trenutno tada najvišoj poziciji ni kad je bio u Ministarstvu nije bilo naznaka da će nešto pokrenuti po pitanju prometne infrastrukture u Karlovcu.

Jelićev “popis  želja”

U nedavnom razgovoru za KAportal gradonačelnik Damir Jelić ustvrdio je da “traje borba da se gradski prsten vrati nazad kao nacionalni projekt”. Argumenti kojima bi Grad, po Jeliću, mogao lobirati da se država zainteresira za nastavak gradnje gradskog prstena je taj što se, tvrdi gradonačelnik, 25 posto prometa s autoceste u Karlovcu skida na Karolinu, Jozefinu i Lujzijanu, odnosno državne ceste D-1, D6 i D-3. Pitanje je opet jesu li to još samo stvari na Jelićevom popisu lijepih želja ili u Ministarstvu ozbiljno razmatraju o važnosti nastavka gradnje karlovačkog gradskog prstena koji je od nacionalnog postao gradski, a sad bi po Jeliću trebao opet postati nacionalni projekt.

HDZ-ova vertikala – “zaštekala”

“Vukelićev most” preko Korane teško da će biti povezan prije nego što Karlovac dobije sustav obrane od poplave. Pokazalo se da trasa pristupne ceste zatvara retenciju u Mostanjskom polju pa su na uštrb ovog infrastrukturnog projekta stanovnici Mostanja postali još ugroženiji od poplava. Jelić kaže da je Grad od Hrvatskih cesta zatražio novelaciju projekta te pretprojektiranje koje bi trebalo obuhvatiti puno više propusta ispod same ceste koji prije nisu bili planirani.

U svakom slučaju vrijeme će pokazati kako i da li uopće funkcionira ova HDZ-ova vertikala na potezu Grad – Ministarstvo. Do sada baš i nije.

KAportal.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest