Nismo zaboravljeni? Iz Hrvatskih cesta najavljuju gradnju kružnog toka u Logorištu, slijede gradski prsten i zaobilaznica

"Vukelićev most" - izgrađeni dio nikad izgrađene karlovačke obilaznice

Kružni tok kod skretanje za Logorište prvi bi mogao doći na red,
no radi se i na nastavku gradskog prstena, te zaobilaznice za
koju je tzv. Vuklićev most odavno izgrađen, doznaje KAportal.

Tako bi kružni tok između dva mosta, na Mrežnici i Korani, čija
će izgradnja donijeti bolju prometnu propusnost i sigurnost na
tom dijelu DC 1, kod Logorišta, u 2017. trebao dobiti potrebne
“papire”, nakon kojih slijedi i početak radova.

– Ove se godine planira projektiranje predmetnog rotora s
ishođenjem lokacijske, građevinske dozvole, te otkupom zemljišta.
Sa realizacijom bi se krenulo odmah po ishođenju potrebne
dokumentacije, uvažavajući problematiku izvođenja radova za
vrijeme turističke sezone, odgovorila nam je na upit Tamara Pajić
iz Ureda za odnose s javnošću Hrvatskih cesta.

Ni gradski prsten, ni zaobilaznica kroz Mostanjsko Polje nisu
projekti od kojih se, iako se mnogima tako čini, odustalo.
Nastavak izgradnje gradskog prstena uslijedit će čim bude
riješena dokumentacija i imovinsko-pravni odnosi.

– Prema trenutno važećem sporazumu s Gradom Karlovcem, Hrvatske
ceste obavezale su se na izgradnju gradskog prstena nakon što
Grad dostavi kompletnu projektnu dokumentaciju (uključivo
građevinske dozvole), te otkupi zemljište za predmetni koridor
prometnice. Prema našim saznanjima, trenutno se projektira spoj
od križanja Krležine i Kranjčevićeve do DC3 (križanje u Grabriku
kod Bile). Čim Grad Karlovac ishodi potrebnu dokumentaciju,
Hrvatske ceste d.o.o. su spremne krenuti u realizaciju tog dijela
gradskog prstena. Što se tiče spoja od Mosta Alesandrija,
Splitska ulica, pa prema Ilovcu odnosno spoju sa DC228, prema
Ozlju, potrebno je izraditi studiju utjecaja na okoliš, nakon
toga ishoditi dozvole, otkupiti zemljište, a što su preduvjeti za
početak realizacije zatvaranja gradskog prstena, precizirala je
Pajić.

Obilaznica Mostanje – Vukmanički Cerovac, na čijem je dijelu za
sad tek most, čeka novelaciju glavnih projekata, a potom i
građevinsku dozvolu.

– Za predmeti projekt ishođena je I. Izmjena i dopuna lokacijske
dozvole kojom su za predmetni zahvat u prostoru definirane etape
i faze. Etapa 1 obuhvaća cestovne građevine i u nadležnosti je
Hrvatskih cesta, etapa 2 obuhvaća rekonstrukciju dalekovoda DV
35kV Mekušje – Turbina u nadležnosti je HEP-a, a etapa 3 obuhvaća
regulacijske građevine i u nadležnosti je Hrvatskih voda.
Hrvatske ceste ugovorit će izradu novelacije glavnih projekata sa
provedbom upravnog postupka za dionicu Vukmanički
Cerovac-Mostanje, duljine cca 6.2 km, najavila je Pajić, dodavši
da postupak javne nabave za to upravo traje.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest