U 2016. telefon Županijskog centra za zaštitu i spašavanje – Centra 112 zvonio je ukupno čak 56.472 puta kao i do sada, tu je bilo namjenskih poziva, njih 71 posto, onih nenamjenskih – 28 posto, ali i 385 onih zlonamjernih poziva.
Ove podatke danas je objavio karlovački Centar 112 povodom Europskog dana 112, dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe.
Prošli je godinu obilježio velik broj složenih događaja, čak 932 a koji se odnose na traganje i spašavanje, lociranje pozivatelja, onečišćenje okoliša, epidemiološka i sanitarna zbrinjavanja, prirodne nesreće, nesreće, kvarovi ili radovi na kritičnoj infrastrukturi, pobrojali su u karlovačkom centru.
Imali su i 3.620 sigurnosnih događaja, 274 vatrogasnih, 5.924 medicinskih, sveukupno 10.750 događaja.
Prednosti sustava 112 su već dobro poznate ali ih vrijedi ponoviti. Naime, pozivatelj ne treba poznavati telefonske brojeve te strukovne i teritorijalne nadležnosti službi potrebnih u hitnoj situaciji. Jedan hitni poziv praktički paralelno alarmira nekoliko službi jer nakon dojave na broj 112 operater alarmira sve hitne službe potrebne u konkretnom slučaju, a čime se štedi vrijeme jer hitne službe nije potrebno pojedinačno nazivati. Hitnim službama je olakšan rad jer operater “filtrira” zlonamjerne, nenamjenske ili opetovane pozive, kada se jedan slučaj višestruko dojavljuje od različitih očevidaca, a što hitnim službama omogućava neometan rad.
KAportal.hr