Jelić tvrdi da nije “grobar” Radija, Perković ne otkriva od kud novac, a Badovinac poručuje: Ode radosti jednoj politici su jadne

foto karlovacki.hr

Hrvatski radio Karlovac, voljom vladajućih, nije bio zasebna tema na sjednici Vijeća u utorak, no spominjali su ga i vijećnici i dužnosnici pa se tako doznalo da nisu točne priče o njegovoj prodaji, ali ne i od kud novac za rebrendiranje i ostale troškove od oko 200.000 kuna.

Prvi je krenuo Ivica Margarin (Reformisti).

– Priča se da je netko stavio šapu na Radio, hoće ga kupiti i pitanje samo kada, a da su zato i predsjednik NO i direktor postavljeni da to bude zadnji čavao za Hrvatski radio Karlovac, kazao je Margarin.

Gradonačelnik Damir Jelić (HDZ), odgovarajući, izjavio je da oštro odbacuje tvrdnje o zadnjem čavlu u lijesu jer nije grobar te tvrtke, već su svi spasitelji.

– Od 3,3 milijuna kuna minusa, tvrtka nema više minusa, pozitivna je kako u papirima, tako i mjesečnom poslovanju. Stavili smo je potpuno na noge, nikakvih dugova nema, ne stvara nove, mjesečno se zatvara. U budućnosti vjerojatno predstoji kadrovsko i programsko pojačanje i nakon toga nikakvih problema neće biti. Dakle, kome je interes zabijati čavao u lijes, taj to ne bi činio, ustvrdio je Jelić.

Podsjetio je da je za spas gradskih medija, tada dviju tvrtki Hrvatskog radio Karlovca i Karlovačkog tjednika, bilo predloženo šest modela, a da je onaj koji se primjenjuje, izabralo Vijeće.

– Zatekao sam tu tvrtku kao mrtvu, napola i drugu, a ovo sada je samo pitanje svjetla. Nema tu nikakvih čavala u lijes i ne vjerujem da itko to može učiniti. Kao što smo Selce, ako se sjećate, zaštitili da netko ne bi bio kamikaza pa mora dvotrećinska većina biti. Ako vi to smatrate, a dobar dio vas bit će i u novom sazivu, učinite to i za HRK, ja sam prvi za. Ne bih ulagao ovoliki trud u nešto za što sam smatrao da je moguće sačuvati da bi netko to prodavao. Osim toga, to pitanje je za sve nas, zaključio je Jelić.

Margarin je, pak, pojasnio što je mislio kada je spominjao zabijanje čavla u lijes.

– Ako se prodaje, to će zaista biti zadnji čavao u lijes, rekao je.

Nikola Badovinac (HNS) nije spominjao prodaju nego kupnju, odnosno, trošenje novca na HRK-u. Podsjetio je da je 1. siječnja jedan zaposlenik otišao u mirovinu, a zaposlene dvije što povećava trošak za plaće, da je na rebrendiranje potrošeno oko 100.000 kuna, za donaciju udrugama 30.000.

– Kad sve zbrojimo to je oko 200.000 kuna. Prošli direktor i brojke su pokazivale da HRK ima problema što se tiče financiranja. Od kud vam odjednom tako puno, kako trošite novac koji niste zaradili? Naučite me, htio bih to znati, poručio je Badovinac direktoru, primjetivši i da nije trebalo mijenjati ime HRK-u nakon 55 godina.

Odgovarajući mu, Matija Perković je ustvrdio da su silazni trendovi na Radiju od kad je on bio tinejdžer, te da, kad dotaknete tlo, postoji samo jedan smjer, uzlazni.

– Na telefoniji, računovodstvu i troškovima čišćenja štedim 50.000 kuna. Od kad sam na čelu tvrtke, mogu se pohvaliti s 50-ak novih pretplata i nekoliko godišnjih ugovora renomiranih tvrtki čiji su iznosi veći od 50-ak tisuća kuna. Sam rebrending tvrtke je koštao toliko koliko je, možemo govoriti da li je ili nije to bilo puno. Kad dođete na tvrtku koja ima nula reklama onda morate nešto novo napraviti i ponuditi na tržištu da bi bili konkurentni, a mislim da smo jedina gradska tvrtka koja ima 3 opaka konkurenta na tržištu. Ušli smo u rizik rebrendinga, kritike i komentari s terena su pozitivni, trendovi i ostvarenja u kratkom periodu od mjesec dana su vrlo pozitivni i ja se nadam da ćemo se 31. prosinca moći pohvaliti još boljim rezultatima, izjavio je Perković.

Badovinac je ustvrdio da odgovore na pitanja nije dobio, kao ni na one koje je uputio pisano.

– Imam dojam da se neke stvari skrivaju i to mi se ne sviđa. Koje nove pretplatnike imate, na webu imate jednu reklamu. Vašu brutalnu cenzuru osjetimo, pričali smo, svaljujete na glavnog urednika, on ne može odlučivati bez Vas. Vi ste 95 posto režimski medij i htio bih da se to promjeni. Ode radosti samo jednoj političkoj opciji su smiješne, zapravo, jadne, zaključio je Badovinac.

KAportal.hr

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest