Heineken Hrvatska u 2016. dodatno smanjila emisiju CO2, potrošnju struje i vode – pohvalili se da koriste samo hrvatski ječam

Dodaju da redovitim optimizacijama i ulaganjima u proizvodni
pogon, tehnologiju i distribuciju kompanija neprestano nastoji
smanjiti štetan utjecaj na okoliš. To je rezultiralo smanjenjem
ukupne emisije CO2 za 20 posto u odnosu na 2015. godinu.
Nadalje, svi hladnjaci kupljeni u 2016. bili su ekološki
prihvatljivi, a veliki napredak zabilježen je i u području
specifičnog nerecikliranog industrijskog otpada čija je količina
smanjena za 39 posto u usporedbi s 2015. godinom. Smanjili su i
korištenje vode pa se tako za proizvodnju litre piva koristilo 4
litre vode.

– Naglašavanje problema maloljetničke konzumacije te promocija
odgovorne konzumacija alkohola bila su također važna područja
ulaganja kompanije. Tako je Heineken Hrvatska bio prvi proizvođač
piva u zemlji koji je pozivao na odgovornu konzumaciju putem
sveobuhvatne komunikacijske brend kampanje “Pravi frajeri znaju
mjeru”. U razne inicijative u lokalnoj zajednici
 kroz sponzorstva i donacije uložili su 315 tisuća
kuna.

SVE OVO SU PREDOČILI I U KRATKOM VIDEU…

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest