. Kažu da su dužni reagirati i obavijestiti javnost o nekoliko
bitnih činjenica napominjući da pomažu potrebite, no ne znaju
ništa o predmetu koji je tema našeg članka. Radi se o muškarcu iz
gradske četvrti Grabrik kojemu je javnobilježnički ured rješenje
o ovrsi donio na današnji dan prije tri godine, a u srpnju je taj
dokument potvrdio i Općinski sud u Karlovcu. Reagiranje Gradske
toplane prenosimo u cijelosti.
Gradska toplana Karlovac kao društveno odgovorno poduzeće
brine o svojim korisnicima, osluškujući njihove potrebe
pokušavajući pronaći najbolje rješenje u zahtjevnim
uvjetima.
Ukoliko postoje nepodmirena dugovanja spram Gradske toplane
Karlovac, naše stručne službe stoje na raspolaganju za sklapanje
nagodbe o obročnoj otplati dugovanja. Kao što smo već u više
navrata kroz prethodne godine obavještavali, postoji mogućnost
tzv.plaćanja na dvanaest jednakih rata (tzv.dvanaestine). Svakom
korisniku koji nam se obrati za pomoć pristupamo individualno i
pokušamo mu pomoći na sve načine u skladu sa Zakonom.
Također, minimalno jednom godišnje samostalno, osobnim
financijskim sredstvima djelatnika pomažemo potrebite, odnosno
najugroženije obitelji. Tako smo u više navrata prikupljenim
sredstvima platitili grijanje teško oboljelim osobama. Naravno da
s takvim stvarima ne izlazimo kontinuirano u medije, jer uvijek
je plemenitije pomoći drugima, u tišini kako bi zadržali
dostojanstvo tih ljudi. Također Grad Karlovac kroz dva socijalna
programa također pomaže najugroženijama subvencionirajući im
grijanje.
Što se tiče dotičnog gospodina, s obzirom da ne znamo o kome
se radi, molimo gospodina da nam se javi kako bi ga mogli
posjetiti i napraviti sve što je u našoj moći kako bi mu pomogli,
a u skladu sa zakonom. Još jednom napominjeno. Gradska
toplana Karlovac u slučaju ovrha postupa uvijek u skladu sa
pozitivnim propisima Republike Hrvatske, kako se ne bi našla u
situaciji da krši zakon, a uvijek kada je to moguće nastojimo da
do ovrha ne dođe, ali dugove ne smijemo otpisivati.
S obzirom na brojne mogućnosti plaćanja, a sve u svrhu pomoći
našim korisnicima, sve naše službe stoje uvijek na raspolaganju.
Za sva pitanja možete doći do nas radnim danom od ponedjeljka do
petka od 7 do 15 sati, te u bilo koje doba na email adresu
info@gradska-toplana.hr te na broj telefona 047/411-166.
KAportal.hr