U 2019. godini Karlovac ostvario 15% turističkih dolazaka i čak 24% noćenja više nego u godini prije, stigla i lijepa priznanja

U 2019. godini karlovački turizam nastavio je s kontinuiranim
porastom dolazaka i noćenja, kakav se bilježi već nekoliko
godina. U protekloj godini tako je bilo 15% turističkih dolazaka
i čak 24% noćenja više nego 2018. godine – u brojkama to znači da
je Karlovac posjetilo 50.168 turista, koji su ostvarili ukupno
82.839 noćenja. Gledano po državama, najviše noćenja ostvarili su
gosti iz Republike Koreje, zatim Nijemci, Poljaci, Česi i
Talijani.

Veseli i znatno povećanje broja domaćih turista – bilo ih je 28%
više nego godinu prije, odnosno 8.783, pri čemu treba naglasiti
kako je riječ samo o turistima koji su ostvarili i noćenja, dakle
ne računajući jednodnevne izlete i posjete manifestacijama kojih
je ove godine također bilo više nego ranije.

Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je i
brojna priznanja. Karlovac kao destinacija bio je u finalu za
izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma
Republike Hrvatske, među tri najbolje destinacije. Manifestacije
Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali
su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih
manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja
utjecala na povećanje turističkog prometa, te brendiranje grada
kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju.
Vidljivost Karlovca kao turistički atraktivne destinacije
povećana je znatno i primjenom novog marketinškog pristupa s
posebnim naglaskom na provedbu Strategije digitalnog marketinga
grada Karlovca. Aktivnosti s ciljem realizacije zacrtanih planova
ovom strategijom nastavit će se i u ovoj godini.

Turistička zajednica grada Karlovca u 2019. godini započela je
provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u
destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom
razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. odabran kao najbolji
mogući model razvoja turizma u Karlovcu. Aktivnosti u sklopu ovog
projekta nastavljaju se i u ovoj godini. Zajedničkim snagama TZ
grada Karlovca i dionici u turizmu grada radit će na produženju
boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u
destinaciji, pojačanom marketingu, te poticanju izvrsnosti.

– Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. godini Turistička
zajednica grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže
kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu
Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam
Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo
pohvaliti ovakvim rezultatima. Izazova ni u 2020. godini neće
nedostajati, ali mi smo na to spremni i već u prvim danima nove
godine krećemo vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih
aktivnosti. Uvjerena sam da rezultati neće izostati, ističe
Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest