U 2019. godini Karlovac ostvario 15% turističkih dolazaka i čak 24% noćenja više nego u godini prije, stigla i lijepa priznanja

U 2019. godini karlovački turizam nastavio je s kontinuiranim
porastom dolazaka i noćenja, kakav se bilježi već nekoliko
godina. U protekloj godini tako je bilo 15% turističkih dolazaka
i čak 24% noćenja više nego 2018. godine – u brojkama to znači da
je Karlovac posjetilo 50.168 turista, koji su ostvarili ukupno
82.839 noćenja. Gledano po državama, najviše noćenja ostvarili su
gosti iz Republike Koreje, zatim Nijemci, Poljaci, Česi i
Talijani.

Veseli i znatno povećanje broja domaćih turista – bilo ih je 28%
više nego godinu prije, odnosno 8.783, pri čemu treba naglasiti
kako je riječ samo o turistima koji su ostvarili i noćenja, dakle
ne računajući jednodnevne izlete i posjete manifestacijama kojih
je ove godine također bilo više nego ranije.

Za Karlovac i karlovački turizam 2019. godina donijela je i
brojna priznanja. Karlovac kao destinacija bio je u finalu za
izbor najuspješnije turističke destinacije kontinentalnog turizma
Republike Hrvatske, među tri najbolje destinacije. Manifestacije
Zvjezdano ljeto i Dani piva Karlovac u novom ruhu pozicionirali
su Karlovac na kartu velikih i značajnih nacionalnih
manifestacija. Tijekom cijele godine i brojna su druga događanja
utjecala na povećanje turističkog prometa, te brendiranje grada
kao mjesta susreta i atraktivnu turističku destinaciju.
Vidljivost Karlovca kao turistički atraktivne destinacije
povećana je znatno i primjenom novog marketinškog pristupa s
posebnim naglaskom na provedbu Strategije digitalnog marketinga
grada Karlovca. Aktivnosti s ciljem realizacije zacrtanih planova
ovom strategijom nastavit će se i u ovoj godini.

Turistička zajednica grada Karlovca u 2019. godini započela je
provedbu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u
destinaciji (IQM Destination Karlovac) koji je Strategijom
razvoja turizma grada Karlovca 2012.-2020. odabran kao najbolji
mogući model razvoja turizma u Karlovcu. Aktivnosti u sklopu ovog
projekta nastavljaju se i u ovoj godini. Zajedničkim snagama TZ
grada Karlovca i dionici u turizmu grada radit će na produženju
boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u
destinaciji, pojačanom marketingu, te poticanju izvrsnosti.

– Izvrsne rezultate koje bilježimo u 2019. godini Turistička
zajednica grada Karlovca doživljava kao obvezu da još više podiže
kvalitetu ponude u destinaciji. Zahvaljujem na podršci Gradu
Karlovcu i svim dionicima u destinaciji koji čine turizam
Karlovca i koji su svojim radom doprinijeli tome da se možemo
pohvaliti ovakvim rezultatima. Izazova ni u 2020. godini neće
nedostajati, ali mi smo na to spremni i već u prvim danima nove
godine krećemo vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih
aktivnosti. Uvjerena sam da rezultati neće izostati, ističe
Marina Burić, direktorica TZ grada Karlovca.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest