Za vrijeme Adventa u gradu čak 63% noćenja više, gosti mu dali odličnu ocjenu u anketi, a imao je i humanitarnu notu

Odlične su i ocjene – u okviru projekta IQM provedeno je mjerenje
kvalitete destinacije za vrijeme Adventa, a od ukupno 300
anketiranih prosječna ocjena bila je zaista odlična – 93 od
maksimalnih 100 bodova.

Ukupnim rezultatima zasigurno je pripomoglo i pojačano
oglašavanje manifestacije koje je Turistička zajednica grada
Karlovca provela prvenstveno na društvenim mrežama na tržištu
Hrvatske i Slovenije, pri čemu se pozornost nije skretala samo na
manifestaciju, već i kompletnu karlovačku ponudu.

– Rezultati su bili vrlo dobri, na Googleu je zabilježeno preko 7
milijuna impresija, na društvenim mrežama doseg je bio nešto više
od 510.000, a na Youtubeu su oglasi pregledani više od 130.000
puta, navodi Marina Burić, direktorica Turističke zajednice grada
Karlovca.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest