Nakon Volkswagena i BMW mijenja svoj prepoznatljiv logo – pogledajte kako će izgledati novi

Foto: BMW

Nakon Volkswagena svoj logo mijenja još jedan njemački proizvođač
automobila. Sa svakom novom generacijom mušterija, BMW
mijenja svoj vizualni indentitet. Takvom modernizacijom žele se
približiti mlađoj klijenteli koja je odrasla u digitalnom dobu,
piše Poslovni dnevnik.

Stari crni prsten je uklonjen po prvi put, a novi logo
simbolizira mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Thiemer,
viši potpredsjednik u BMW-u.

Novi BMW-ov logotip zadržao je isti oblik, ali njegov dizajn ima
novi pristup. Sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju bavarske
države. Font je nešto drugačije oblikovan, a vanjski prsten sada
ima ravan dizajn u bijeloj boji, dok neki gradijenti popunjavaju
ostatak logotipa. Paralelno s glavnim logom bit će modernizirani
i logotipi M odjela, kao i električne verzije s logotipom “i”.

Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po njihovom
mišljenju izgleda puno modernije.

Foto: BMW

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest