LICA IZ SJENE

Milanovićeva ‘fantastična dvanaestorka’ – tko su svi predsjednikovi ljudi? Ovo su sva imena iz njegovog pobjedničkog tima

Među njima neka su poznata lica široj javnosti, ali i osobe koje građani još nisu imali prilike upoznati

Aktualni predsjednik Zoran Milanović, koji je osigurao novi petogodišnji mandat na predsjedničkim izborima, objavio je fotografiju svog pobjedničkog tima od 12 osoba kojima je zahvalio. Među “dvanaestorkom fantastičnih” neka su poznata lica široj javnosti, ali i osobe koje građani još nisu imali prilike upoznati.

Počevši s lijeva na desno, među Milanovićevim osobama od povjerenja je pomoćnik pročelnika kabineta u Uredu predsjednika Goran Grobotek kao i Ante Ćaleta, inače bivši savjetnik SDP-ovom ministru Arsenu Bauku koji je ovoga puta obnašao dužnost analitičara u stožeru.

Tu je i Nikša Peronja, voditelj stožera te SDP-ov načelnik, prenose 24 sata. Zatim stručnjak za politički marketing i vlasnik tvrtke koji je osmislio slogane i Milanovićevu kampanju Boris Malešević. Bartol Šimunić je pročelnik kabineta u Uredu predsjednika dok je Ivana Pušonjić posebna savjetnica predsjednika. Tajnica stožera je Gordana Barberić, a Ivan Puh, inače bivši tajnik Foruma mladih SDP-a, suradnik u stožeru.

Orsat Miljenić obnaša dužnost predstojnika ureda predsjednika, dok je Marin Kovačić također jedan od suradnika u stožeru. Milanovićev glasnogovornik je Nikola Jelić, dok je Peter-Josip Bevanda menadžer za društvene mreže i suradnik u izbornom stožeru.

Milanović je na svoju izbornu promidžbu do kraja prošloga tjedna potrošio 215.000 eura, odnosno četiri puta manje od njegovog protukandidata i izazivača u drugom krugu Dragana Primorca koji se “odriješio kesu” sa 854.000 eura. Maksimalan iznos koji za oba izborna kruga smije potrošiti svaki od dvojice predsjedničkih kandidata je 1. 274. 138, 96 eura.

Primorac je pak imao više donatora. Njih 637 doniralo mu je 387.526 eura, dok je Milanović od njih 15 dobio ukupno 15.362 eura.

Ovo ipak nisu konačne cifre te ćemo tek u veljači saznati koliko su zapravo potrošili na kampanju s obzirom na to da do 11. veljače moraju Državnom izbornom povjerenstvu dostaviti konačno financijsko izvješće o financiranju promidžbe.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest