Kažu da onaj tko jednom naruči proizvode – ostaje stalni kupac, jer između proizvođača i potrošača stvara se odnos kao i na pravoj tržnici
S nekoliko klikova mišem na online tržnici, domaća hrana s lokalnih polja stiže na vaš stol. Platforma je razvijena u Osijeku, a njezini mladi kreatori imaju ambiciju proširiti je na tržište Hrvatske i svijeta, javlja Net.hr.
Domaći proizvodi ispunjavaju košaricu koja putuje do potrošača diljem Hrvatske. Ovdje se ostvaruje priča koja je inspiracija već godinama.
Samo napunite košaricu
“Za vrijeme pandemije shvatili smo koliko je važno omogućiti jednostavan prijenos lokalnih proizvoda od proizvođača do kupca”, objašnjava Ivan Lauc, direktor platforme Plodovi.hr. Na temelju tog uvida razvijena je online platforma koja povezuje proizvođače i kupce.
“Na našem webshopu jasno je označeno koji je proizvod od kojeg proizvođača. Samo napunite košaricu, izvršite narudžbu i platite pri preuzimanju ili karticom”, dodaje Saša Babić, voditeljica marketinga.
Mladi Osječani koji su osmislili platformu kažu da korisnici koji jednom naruče proizvode postaju stalni kupci, jer između proizvođača i kupca stvara se odnos sličan onom na pravoj tržnici.
“Naša glavna ideja je smanjiti broj posrednika, a mi smo zapravo jedini posrednik između proizvođača i kupca. Tako 80 posto cijene koju vidite na platformi ide direktno proizvođaču, što im omogućuje proizvodnju kvalitetnih i pristupačnih namirnica”, kaže Ivan Lauc.
130 proizvoda
Oko 130 proizvođača na platformi sami odabiru proizvode i cijene, a svi su zadovoljni novim tržištem.
“Plodovi nam puno pomažu jer, ako nismo u Osijeku, kupci uvijek znaju gdje mogu nabaviti naše proizvode, a mogu ih kombinirati s proizvodima drugih OPG-ova”, objašnjava Jasna Picek, vlasnica OPG-a.
Na dan dostave proizvođači predaju proizvode dostavljačima, a pripremljene košarice se samo trebaju dostaviti kupcima. “Tako da, što je ubrano i pripremljeno, odmah dolazi do kupaca, a ljudi su presretni jer znaju da jedu domaću, zdravu hranu”, kaže dostavljač Dorin Arbutina.
Globalno širenje
U vrijeme kada veliki igrači ne obraćaju pažnju na male, sustav „od polja do stola“ u 24 sata pokazuje uspješnost za male proizvođače i kupce u Osijeku. Mladi ljudi koji su stvorili ovu platformu planiraju njezino proširenje i u Hrvatskoj i globalno.