Dio zaposlenika radi uobičajeno, uz sve zaštitne mjere, dio radi od kuće, a preostali koriste godišnje
I Grad Karlovac i Karlovačka županija od pojave pandemije
koronavirusa promijenili su do tad uobičajeni način rada, izravan
rad sa strankama prilagodili novim uvjetima, pojačali online i
komunikaciju telefonom, ali i uveli drugačiju organizaciju
radnika pa u urede oni koji doista ne moraju i ne dolaze.
Sve to, potvrđuju nam, ne dozvoljavajući da “trpi” posao.
– Uslijed pandemije koronavirusa rad zaposlenika Gradske uprave
grada Karlovca organiziran je u dvije skupine, a broj potrebnih
službenika i namještenika koji se izmjenjuju na radnom mjestu
definiran je sukladno potrebama redovnog obavljanja poslova iz
svog djelokruga uz odgovarajuću primjenu mjera zaštite od
koronavirusa. Sukladno tome, 50 posto zaposlenika je na svojim
radnim mjestima, a 50 posto na radu od kuće ili na godišnjem
odmoru, navode u Gradu Karlovcu.
Dodaju da je dužnost Gradske uprave da bude pripremljena i na
izvanredno djelovanje pa su tako rad i organizirali u uvjetima
posebnih okolnosti, s ciljem sprječavanja širenja zaraze. Mjere
zaštite provode na najvišim razinama pa se pri dolasku na posao
zaposlenicima na ulazu mjeri temperatura, dezinficiraju ruke,
posao obavlja uz obavezno fizičko distanciranje, osiguranu
zaštitnu opremu i materijal, a vode brigu i o zaposlenicima koji
su na radu od kuće.
– Grad Karlovac organizirao je rad i radno vrijeme i uredno
obavljanje poslova za vrijeme epidemije sukladno odlukama Stožera
civilne zaštite Republike Hrvatske, Karlovačke županije i grada
Karlovca. Obustavljen je rad sa strankama na način da osobno
dolaze u gradsku upravu, ali svi zahtjevi dostavljaju se
elektronskim putem, emailom, telefonom ili direktno
kontaktirajući određene službenike. Svi zaprimljeni zahtjevi su
zaprimljeni, obrađeni i uredno vraćeni strankama. Svi procesi
funkcioniraju na visokoj razini, sastanci i kolegiji se redovno
održavaju putem aplikacije Microsoft Teams te nema nikakvih
problema u komunikaciji, zaključuju u Gradu.
U Karlovačkoj županiji posao i zaposlenici koji ga obavljaju
organizirani su različito po odjelima.
U Uredu župana stalno je devetero na radnom mjestu, a sedmero
potpora Stožeru civilne zaštite. Oni čije je prisustvo na radnom
mjestu neophodno, pojašnjavaju iz Županije, poput portira i
administracije, osiguran je rad u smjenama uz korištenje
godišnjeg odmora.
– Svi ostali zaposlenici su upućeni na rad od kuće, uz povremeni
dolazak na radno mjesto ovisno o potrebama posla.Rad sa strankama
odvija se neometano putem pisarnice, uz poštivanje sanitarnih
mjera zaštite, kažu u Županiji.
U ostalim upravnim odjelima zaposlenici rade u smjenama, uz
korištenje godišnjih odmora, u nekima i od kuće, a rad sa
strankama ovisi od odjela do odjela. Upravni odjel za hrvatske
branitelje i zdravstvo u Karlovcu ih prima svakodnevno, baš kao i
u Ogulinu, u Slunju utorkom i četvrtkom, a u Dugoj Resi samo
četvrtkom.
I rad sa strankama drugih odjela organiziran je drugačije nego u
Karlovcu pa ih tako ispostava Upravnog odjela za gospodarstvo u
Ogulinu prima sve dane, u Dugoj Resi i Slunju srijedom, a Ozlju
ponedjeljkom, no zaposlenici rade i u uredu u Karlovcu.
Upravni odjel za graditeljstvo i okoliš u Karlovcu, Ogulinu,
Dugoj Resi i Slunju rade sa strankama svaki dan, premda se
službenici izmjenjuju po utvrđenom rasporedu u smjenama po danima
u uredu, ostalo je rad od kuće, dok u ispostavi Ozalj radi
svaki dan u uredu.
U upravnom odjelu za opću upravu najčešće su u uredima matičari,
pa u Karlovcu rade u smjenama, ali i iz Karlovca odlaze u matične
urede u Ozlju ponedjeljkom, a Vojniću utorkom. U Dugoj Resi
svaki dan radi jedan matičar, kao i u Ogulinu, dok Slunju jedan
matičar radi tri dana u tjednu, drugi dva, a treći dan u
Rakovici.