U SUPERLATIVIMA

Karlovčka fonetičarka Matea Hotujac Dreven dobila pohvale UNHCR-a za svoj vrijedan rad s djecom izbjeglicama

"Dok je njezina škola u Karlovcu zatvorena zbog pandemije COVID-19, odlučna učiteljica otvara vrata znanja svojim učenicima putem nastave na daljinu", piše između ostalog u članku o djelatnici karlovačke Osnovne škole Braća Seljan koju je na svojim web stranicama pohvalio UNHCR - The UN Refugee agency.

U superlativima se u
članku
 o Matei Hotujac Dreven opisuje trud i rad
ove fonetičarke u rad s djecom izbjeglicama koja pohađaju ovu
školu, ali i ne samo njima. Uz šestero djece iz Sirije, ona
poučava i 14-godišnjeg Karlovčanina Gabrijela, dječaka s posebnim
potrebama. 

Upravo uz pomoć Gabrijela, osigurala je i kućna računala za dvije
sirijske obitelji. Oni prije nisu imali računala, a u tome im je
pomogao i Gabrijel jer i sam shvaća kako je to ovisiti o računalu
kao sredstvu za komunikaciju i učenje, s obzirom da se obrazuje
kod kuće, prepuštajući  jedno od svojih računala novim
 prijateljima. Na taj način olakšao im je prilagodbu na novu
situaciju.

Matea je izradila mrežnu stranicu “Moj hrvatski” i njezini
učenici svaki dan dobivaju nove jezične vježbe koje mogu
rješavati na internetu. Koristeći Google prevoditelj da bi im
davala upute na arapskom, osmislila je prilagođene materijale za
druge predmete iz kurikuluma i objavila ih na posebnoj mrežnoj
stranici škole zvanoj “Učimo zajedno”.

– Vidim skriveni potencijal svojih učenika”, ističe Matea Hotujac
Dreven i dodaje:

– Osjećam se kao da držim ključeve tog potencijala i tražim
ključanicu koja će mi pomoći otključati ga.

Članak nije promakao niti Upravi za odgoj i obrazovanje
Ministarstva znanosti i obrazovanja koje je zaslužnoj djelatnici
i školi uputilo između ostalog i sljedeće riječi; “Iz naših
prethodnih komunikacija s Vama i djelatnicima Vaše škole
prepoznali smo podršku koju Vaša škola pruža djeci izbjeglicama
koja su se naknadno uključila u odgojno-obrazovnih proces.
Posebnu ističemo nemjerljiv doprinos učiteljice Matee Hotujac
Dreven, koja je na načelima humanističkoga, komunikacijskoga i
funkcionalnoga pristupa učenju i poučavanju osmislila
kreativne  i prilagođene nastavne sadržaje, te izradila
mrežnu stranicu “Moj hrvatski” kako bi  za vrijeme pandemija
bolesti COVID-19 učenici svaki dan mogli dobivati nove jezične
vježbe koje su mogli rješavati na internetu. Uz navedeno je
osmislila i prilagođene materijale za ostale predmete iz
kurikuluma, te ih objavila ih na posebnoj mrežnoj stranici škole
zvanoj “Učimo zajedno”. Sve te aktivnosti su bile prilagođene
potrebama i interesima svih učenika, s posebnim naglaskom na
jačanje osjećaja sigurnosti i samopouzdanja. Na taj je način
učiteljica Matea Hotujac Dreven djeci osigurala svu potrebnu
podršku i pomogla da ne budu dodatno pogođeni
izolacijom. Uvjereni smo da će Vaša škola nastavit 
ulagati napore u postizanju kvalitetne integracije djece
izbjeglica u obrazovni sustav, te da će Vaši učitelji i dalje
biti primjer ostalima na koji način svoja profesionalna znanja
treba staviti na raspolaganje ranjivijoj skupini učenika, te im,
stvarajući ugodno i pozitivno ozračje u školi, pomoći u učenju
hrvatskog jezika, snalaženju u novoj okolini i prevladavanju
kulturoloških razlika.”
I Grad Karlovac pridružuje se čestitkama i pohvalama, a članak
UNHCR-a u cjelosti pročitajte na LINKU.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest