Izrazio je čuđenje što se već nije počelo graditi
Prometni stručnjak Krunoslav Ormuž je za portal Net komentirao hoće li konačno biti izgrađen treći trak autoceste između Karlovca i Zagreba za što se čeka dopuštenje Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije Republike Hrvatske i naveo da radovi ne bi trebali biti zahtjevni.
Utjecaj na okoliš
Podsjetio je da je uz zagrebačku obilaznicu riječ o prometnici koja je najviše opterećena i izrazio čuđenje što se nije već počelo graditi dodatne trake.
Istaknuo je da je ta prometnica “u istoj konfiguraciji” 52 godine, a kada je projektirana imala je odgovarajuće dimenzije, no danas to više nije tako jer se uvećao broj automobila.
Ne očekuje problem s ishođenjem rješenja o utjecaju na okoliš jer prometnica već postoji i opterećena je.
Upitan bi li treći trak doprinio smanjenju broja prometnih nesreća, odgovorio je da autoceste uopće doprinose sigurnosti u prometu i da su županijske i državne ceste opasnije.
Iznio je podatak da raste broj smrtno stradalih u prometu, i to petnaestak posto u odnosu na isto razdoblje lani.
– Svako od nas u svakom trenutku mora razmišljati o svojoj sigurnosti, a i država mora osigurati uvijete da bude sve sigurnije – poručio je Ormuž.
Sustav naplate
Ustvrdio je da će nov sustav naplate cestarina zasigurno povećati protočnost, ali da je ta promjena dugotrajan proces.
– Mislim da će rušenje ovih kućica isto biti u korelaciji s izgradnjom trećeg traka jer je Slovenija koja je to micala potrošila dvije ili tri godine na to – rekao je Ormuž.



