Za NET

Prometni stručnjak Krunoslav Ormuž o trećem traku autoceste Zagreb – Karlovac: Radovi ne bi trebali biti zahtjevni

Izrazio je čuđenje što se već nije počelo graditi

Prometni stručnjak Krunoslav Ormuž je za portal Net komentirao hoće li konačno biti izgrađen treći trak autoceste između Karlovca i Zagreba za što se čeka dopuštenje Ministarstvo zaštite okoliša i zelene tranzicije Republike Hrvatske i naveo da radovi ne bi trebali biti zahtjevni.

Utjecaj na okoliš

Podsjetio je da je uz zagrebačku obilaznicu riječ o prometnici koja je najviše opterećena i izrazio čuđenje što se nije već počelo graditi dodatne trake.

Istaknuo je da je ta prometnica “u istoj konfiguraciji” 52 godine, a kada je projektirana imala je odgovarajuće dimenzije, no danas to više nije tako jer se uvećao broj automobila.

Ne očekuje problem s ishođenjem rješenja o utjecaju na okoliš jer prometnica već postoji i opterećena je.

Upitan bi li treći trak doprinio smanjenju broja prometnih nesreća, odgovorio je da autoceste uopće doprinose sigurnosti u prometu i da su županijske i državne ceste opasnije.

Iznio je podatak da raste broj smrtno stradalih u prometu, i to petnaestak posto u odnosu na isto razdoblje lani.

– Svako od nas u svakom trenutku mora razmišljati o svojoj sigurnosti, a i država mora osigurati uvijete da bude sve sigurnije – poručio je Ormuž.

Sustav naplate

Ustvrdio je da će nov sustav naplate cestarina zasigurno povećati protočnost, ali da je ta promjena dugotrajan proces.

– Mislim da će rušenje ovih kućica isto biti u korelaciji s izgradnjom trećeg traka jer je Slovenija koja je to micala potrošila dvije ili tri godine na to – rekao je Ormuž.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest