
U optužnom prijedlogu zatražena je novčana kazna u iznosu od 1.990 eura i zabrana upravljanja motornim vozilom F kategorije u trajanju od šest mjeseci što je nadležni sud i prihvatio
– Tijekom proteklog vikenda od 1. do 3. kolovoza na području Policijske uprave karlovačke provedene su preventivno-represivne akcije u prometu usmjerene na održavanje povoljnog stanja sigurnosti u cestovnom prometu i sankcioniranje prekršaja, javlja PU karlovačka.
Tom prilikom je, dodaju, utvrđeno ukupno 155 prekršaja, a od toga se osam prekršaja odnosi na upravljanje vozilima pod utjecajem alkohola, 52 na prekoračenje brzine kretanja vozila, 11 na nekorištenje sigurnosnog pojasa te 8 na korištenje mobitela za vrijeme upravljanja vozilom.
Pijan na traktoru
Najveća koncentracija alkohola izmjerena je kod 21-godišnjeg vozača traktora u Ozlju, a iznosila je dva promila.
Mladi traktorist je danas uz optužni prijedlog doveden na Općinski sud budući da je kao mladi vozač ponovno pod utjecajem alkohola upravljao motornim vozilom. U optužnom prijedlogu zatražena je novčana kazna u iznosu od 1.990 eura i zabrana upravljanja motornim vozilom F kategorije u trajanju od šest mjeseci što je nadležni sud i prihvatio.
– Najveća izmjerena brzina kretanja vozila bila je 117 km/h na državnoj cesti DC 1, na području Karlovca, na dijelu prometnice gdje je ograničenje 80 km/h, kažu u policiji.
PU karlovačka odmah je najavila i novu akciju, ovog puta onu koja se od 4. do 10. kolovoza provodi temeljem Plana aktivnosti organizacije ROADPOL – mreže prometnih policija država Europe, a provodit će se na području cijele Hrvatske, pa tako i Policijske uprave karlovačke.
Nova akcija
– Bit će proveden pojačani nadzor brzine kretanja vozila. Tijekom provedbe pojačanog nadzora brzine kretanja vozila, policijski službenici sankcionirati će i sva druga kršenja prometnih propisa, navode u policiji.
S obzirom na to da je nepropisna brzina i dalje vodeći uzrok najtežih prometnih nesreća i smrtnog stradavanja, cilj ove preventivno-represivne akcije je pridonijeti smanjenju stradavanja sudionika u prometu i povećanju svijesti vozača o opasnostima prekoračenja propisanih zakonskih ograničenja.



