Turistička zajednica grada Karlovca u sklopu projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac) provodi redovita mjerenja online reputacije svih turističkih subjekata uključenih u projekt. Posebno se mjeri svaki turistički subjekt kao i ukupna ocjena destinacije.
Tako je tijekom lipnja provedena promotivna kampanja na temu
ponude jela pripremljenih s pivom u karlovačkim restoranima, a
uključeno je bilo ukupno 19 restorana na karlovačkom
području.
Rezultati su zaista dobri – od čak 3.200 ocjena posjetitelja
prosječna ocjena je zaista visokih 90 (od maksimalnih
100). Najveći broj ocjena posjetitelji su ostavili na
Googleu, zatim TripAdvisoru te Facebooku. Najbolje su ocijenjeni
hrana, atmosfera, čistoća i osoblje. Čak 95,1% posjetitelja bi
dalje preporučilo objekt koji su posjetili. Strukturu
posjetitelja koji su tijekom lipnja ocjenjivali ugostitelje čine
63% obitelji, 30% parovi i 7% pojedinci.
Tijekom lipnja TZ grada Karlovca provela je i online kampanju na
Facebooku i Instagramu kojom je promovirala posebnu ponudu jela
pripremljenih s pivom u karlovačkim restoranima. Rezultatima su
vrlo zadovoljni jer je doprinijela povećanju broja posjetitelja,
te prometu u restoranima koji sudjeluju u kampanji, a to su:
konoba Črni kos, bistro Kastel, restoran Dobra hotela Korana
Srakovčić, Kristal, bistro Palma, Lovački rog, restoran M-90,
restoran Pod starimi krovovi i restoran Tempo.
Kampanja je obuhvatila područje Zagreba, Zagrebačke županije,
Primorsko goranske i Sisačko moslavačke županije. Ciljana publika
su bili potencijalni domaći gosti iz susjednih županija,
izletnici te oni kojima je gastronomija jedan od motiva
putovanja. Uz gastro ponudu promovirane su i ideje za vikend
izlet u Karlovac.