kupovali online

Građani javljaju da su im blokirane kartice, iz banke poručili: ‘Otkrili smo moguću kompromitaciju podataka’

Igor Soban/PIXSELL

Korisnici kartica kupovali su na internetu

Vlasnici PBZ Visa kartica, bivših American-express kartica, žale
se da su im blokirane kartice, nisu mogli plaćati njima, a
kada su se obratili kontakt centru Privredne banke Zagreb, prvo
se nitko nije javljao, da bi nakon što su banci slali mailove
upita, naknadno dobili sms-poruke da su im kartice blokirane zbog
navodne značajne pronevjere u SAD-u putem online trgovine te
da će dobiti nove kartice i pinove.

“Naše stručne službe otkrile su moguću kompromitaciju podataka
prilikom korištenja kartica od strane klijenata na jednom od
internetskih prodajnih mjesta te se preventivnim blokadama
određenog manjeg broja kartica, za koje je procijenjena mogućnost
kompromitacije povezana s ovim izoliranim događajem, spriječila
moguća daljnja šteta. Naglašavamo da je upravo zahvaljujući brzoj
reakciji naših službi spriječena bilo kakva zloupotreba kartica
te su korisnici u potpunosti sigurni, a sve kartice za koje je
procijenjena mogućnost kompromitacije bit će zamijenjene novim
karticama u najkraćem mogućem roku, bez naknade za izdavanje”,
poručili su iz  PBZ-a za
Novi list
.

Ističu i da “PBZ i PBZ Card imaju vrlo razvijen sustav sigurnosti
i sprječavanja zloupotrebe te svojim korisnicima nude najvišu
razinu sigurnosti”.

“U slučaju bilo kakve indikacije na moguću zloupotrebu kartičnih
podataka, poduzimamo sve preventivne radnje, uključujući
blokiranje daljnjeg korištenja kartica za koje postoji sumnja u
kompromitaciju, a kako bi svim svojim korisnicima omogućili
sigurno korištenje kartica”, zaključuju u Privrednoj banci
Zagreb.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest