Još od 1. lipnja devet karlovačkih restorana (Lovački rog,
“Dobra” u hotelu Korana Srakovčić, Kastel, Konoba Črni Kos, Pod
starimi krovovi, M90, Tempo, Palma i Kristal) nudi ukupno 23
zanimljiva jela – s pivom. Bio je to svojevrsni temelj za
nastavak i proširenje akcije projektom “Na pivo u Karlovac” koji
počinje ovog petka, a uključuje raznovrsne pivske popuste i
akcije, ali i koncerte, kvizove i druga događanja, sve do 4.
rujna.
– Reakcije na gastro ponudu bile su odlične, zbog pandemije je
izostao veći broj stranih gostiju, ali u nekom krugu od 100
kilometara oko Karlovca interes je bio vrlo dobar, a ocjene
gostiju izvrsne. “Na pivo u Karlovac” je, pak, projekt koji bi
trebao u budućnosti postati i dodatna vrijednost Dana piva.
Programi su raznovrsni i zanimljivi, kafići i barovi nude
različite pogodnosti ljubiteljima piva, a uz to ćemo imati i tri
velike pivske izložbe, jednu u Turističko-informativnom centru,
drugu u Paviljonu Katzler, a treću u skladu s ovim vremenima, za
sve one koji neće moći doći u Karlovac, online u suradnji KAfotke
i Aquatike, ističe Marina Burić, direktorica Turističke zajednice
grada Karlovca, koja nadodaje da je TZ za akciju osigurala široku
promociju na 12 državnih informativnih i turističkih web portala.
Predsjednik Ceha ugostitelja Nikica Popović zahvalio je
Turističkoj zajednici na ideji koja će, kako je kazao, zasigurno
pomoći u ovim teškim vremenima za sve ugostitelje. Pozvao je i
Karlovčane, ali i goste iz drugih gradova da posjete što više
zbivanja i lokacija, naglasivši kako će se sve odvijati u skladu
s propisanim mjerama.
Manifestaciju je najavio i gradonačelnik Damir Mandić, kazavši
kako će nesumnjivo postati tradicionalna i sastavni dio Dana piva
kada se oni opet budu mogli odvijati u punom sjaju.
– I sve ankete i evaluacije koje smo provodili na prošlogodišnjoj
manifestaciji pokazale su da smo dobili odlične ocjene za
glazbeni program, atmosferu u samom gradu, kada je piva u pitanju
uvijek se može i bolje, a najlošije su ocjene bile po pitanju
gastronomske ponude pa mislim kako će i ovaj projekt poboljšati
dojmove i po tom pitanju.
U akciji sudjeluju Papas bar, Hollywood Cafe, Kazališna kavana,
Porter’s Pub, Catalpa, Ziggy, Ray bar, Antonio, Star bar,
Leonardo, Pub D, Gold, konoba Kostanjac, Srće i Konig. Svi oni
nude brojne popuste i akcije, a posebno zanimljiva je ideja da u
nekim od spomenutih barova posebne popuste imaju gosti s
predočenom ulaznicom u jednu od karlovačkih turističkih atrakcija
(Aquatika, Muzej domovinskog rata na Turnju, Gradski
muzej…).
Zanimljiv je i glazbeni program – svake večeri bit će barem
jedna, a ponekad i dvije svirke u Kazališnoj kavani, izuzetno
zanimljiv i kvalitetan glazbeni program ima Ziggy u kojem će se
održati i veliki pivsko-karlovački kviz, a u pojedinim danima
glazbene programe pripremili su i Pub D, Ray Bar, Srće, Gold i
Star bar.
Kompletnu ponudu možete proučiti OVDJE.