POHVALA PROJEKTU

Turistički koncept IQM koji se provodi i u Karlovcu dobio pohvalu na svjetskoj razini – gradu donio pozitivne rezultate

Koncept IQM koji se provodi i u Karlovcu dobio je potvrdu i na
svjetskoj razini – naime, usluge savjetovanja u turizmu FEEL IQM
primljene su u svjetsko elitno društvo najboljih praksi, kao
pridružena članica Svjetske turističke organizacije UNWTO. Riječ
je o najboljoj potvrdi kvalitete koncepta IQM Destination koji se
kao svojevrsni pilot program počeo provoditi u gradovima
Karlovcu, Hvaru i Vodicama, otoku Lošinju, Požeško-slavonskoj
županiji i regiji Lika, a uskoro bi se trebao počeo širiti i u
druge hrvatske destinacije.

Koncept IQM Destination osmislile su Đurđica Šimičić i Anamarija
Cicarelli, koje provode integralno upravljanje kvalitetom za sve
segmente turizma (sve prijavljene smještajne kapacitete,
atrakcije, tur. agencije, ugostiteljske objekte, lokalne
proizvođače, i sl.) analize, postavljaju koncepte integralnog
upravljanja, edukacije, te zajedno sa kolegom Perom Matićem
održavaju edukativne programe, mjeri se online reputacija, mjeri
se napredak i implementacija marketinških aktivnosti,
umrežavanje, poticanje na izvrsnost, postavljanje standarda u
kojim se postavljaju ciljevi snažne sinergije poljoprivrede i
turizma, održivog razvoja i odgovornog turizma.

– Karlovac je u drugoj godini provođenja IQM projekta. Iznimno
smo ponosni na do sada ostvarene rezultate kao i na priznanje
koje je naš partner Feel IQM dobio primanjem u Svjetsku
turističku organizaciju. To je za nas samo još jedna potvrda da
je Karlovac izabrao pravi put za provedbu svojih strateških
turističkih ciljeva, izjavila je direktorica TZ grada Karlovca,
Marina Burić.

Trenutno TZ grada Karlovca provodi dvije promotivne kampanje i
aktivnosti vezane uz projekt IQM Karlovac. Radi se promocija
restorana i njihovih specijaliteta s gljivama, te promocija
turističke kartice IQM pass Visit Karlovac. Rezultati mjerenja
pokazuju da su restorani za čak 22% povećali broj odgovaranja na
online recenzije čime svojim gostima iskazuju zahvalnost.
Podignut je i omjer pozitivnih recenzija, te ukupna kvaliteta
usluge i ponude hrane u ugostiteljskim objektima koji sada iznosi
visokih 91/100, odnosno 2% više nego prethodne godine.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest