KORONATURIZAM

Lokalni turistički stručnjaci na panel raspravi u Karlovcu poručili: “Pripremite se, 2021. godina će biti vrlo uspješna!”

Organizator ovog Foruma bila je Sekcija zajednice obiteljskog turizma za regiju Lika-Karlovac, koja djeluje pri Županijskoj gospodarskoj komori Karlovca i Otočca, u partnerstvu s Prilika Grupom.

U sklopu 6. regionalnog Foruma obiteljskog smještaja u Karlovcu
je održana panel rasprava portala Lika Club na temu “Što s
(korona) turizmom u 2021. godini?”. Panelu, koji je vodio RTL-ov
novinar Goran Latković, prisustvovala su četiri poznata imena iz
hrvatskog turizma, s područja Ličko – senjske i Karlovačke
županije, koji su u jednosatnoj raspravi ponudili mnoštvo
zanimljivih viđenja iduće, ali i brojna iskustva iz godine koja
je sada već skoro iza nas.

Boris Šuljić, vlasnik hotela i vinarije Boškinac iz Novalje,
istaknuo je kako je ovo bila jedna od najizazovnijih godina po
pitanju turizma kao i najizazovnija godina za njega kao
poduzetnika. Početkom lockdowna zadržali su sve zaposlenike te
iskoristili vrijeme za rad na napretku tvrtke. Zbog toga,
istaknuo je, imali su vrlo uspješnu sezonu.

-Trendovi se mijenjaju neovisno o koroni i stalno se moramo
prilagođavati. Optimist sam što se tiče 2021. godine i vjerujem
da će se u većoj mjeri uspostaviti letovi i pomorski promet te
autoturizam u punom profilu. Trebamo se dobro pripremiti nakon
ovog teškog iskustva koje nam treba poslužiti kao smjerokaz za
narednu sezonu te poručujem svima da se jako dobro pripreme da
isporučimo visoku kvalitetu. Mi radimo već sto na sat na novim
jelima, istaknuo je te dodao kako vjeruje u klasičan nastavak
svoje djelatnosti i povratak na “staro normalno”.

-Naše stare vrijednosti će i dalje motivirati ljude na putovanja.
Neke navike će se promijeniti, no u ovoj industriji koja je
najviše ispatila mislim da će se vratiti stare vrijednosti
natrag, zaključio je.

Hrvojka Božić, ravnateljica Muzeja domovinskog rata iz Karlovca,
koji je otvoren 2019 . godine istaknula je kako su oni u ovoj
godini iskoristili digitalne kanale kako bi vratili posjetitelje.

-Okrenuli smo s digitalnom marketingu te su se brzo posjetitelji
vratili. U ljetnim mjesecima smo bili na 80% lanjskih gostiju te
stoga optimistično gledamo na 2021. godinu. Trebalo nam je
vrijeme za prilagodbu no ovo iskustvo će nam dobro doći. Jedan od
važnih elemenata za naš uspjeh je rad muzeja u lokalnoj zajednici
te povezivanje unutar odredišta i tu u Karlovcu imalo još puno
prostora za napredak. Optimist sam i vjerujem da s proljećem
možemo krenuti u punoj snazi naročito jer smo prilagodili
sadržaje koji okupljaju veći broj ljudi, prema sadržajima
individualnog karaktera, zaključila je.

Krešo Rogoz, direktor tvrtke Croatia Open Land DMC iz Karlovca
također je uspješno krenuo u ovu godinu nakon čega je sve
stopirano. To ih je potaknulo da traže nove resurse te su ovu
sezonu iskoristili kao pripremu za drugačiji, individualni
turizam i manje grupe.

 – Zanimljivo je i to da smo povisili cijene zbog čega smo
dobili manje grupe koje su akumulirale više novaca. Ključ je u
udruživanju, prikupljanju dodatnog sadržaja te izvrsnosti. Cijeli
tim radi na udruživanju i novim ponudama te kontaktima sa stranim
agencijama. Svi se nadamo normalnom proljeću te se baziramo na
autoturiste. Vrijeme je da svi sjednemo i smislimo kako
brendirati destinacije te zajedno istupimo kako bi bili još
prepoznatljiviji jer imamo mnogo toga za pokazati, zaključio je
te dodao kako u 2021. godini pripremaju novost na tržištu –
ronjenje na sve četiri rijeke u Karlovcu.

Mihovil Bićanić, zamjenik načelnika Općine Rakovica koja inače
izvrsno stoji po pitanju turističkih noćenja, otkrio je kako su
ove godine imali oko 25% noćenja, no oporavku se nada uskoro.

– Vjerujem u stabilizaciju tijekom iduće godine, no u 2021.
godini bi se i dalje trebali fokusirati na domaće goste. Treba
podignuti svijest o dodatnim sadržajima i ojačati kontinentalni
turizam. U Rakovica 2021. godine fokus stavljamo na marketing i
dugoročno strateško planiranje, istaknuo je Bićanić.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest