Lidlov novčani poticaj za cijepljenje je među najvećima koje je dosad neka tvrtka ponudila svojim američkim radnicima.
Njemački diskontni lanac supermarketa Lidl ponudio je svim svojim
zaposlenicima u Sjedinjenim Državama koji se cijepe protiv
covida-19 dodatnih 200 dolara nakon što cjepivo postane
dostupnije u saveznim državama, piše Net.hr.
Lidl je objavio tu ponudu nakon sličnih poteza svojih konkurenata
na američkom tržištu poput Aldija i Dollar General Corpa, kao i
tvrtke za dostavu namirnica Instacart, javlja Reuters.
Lidlov novčani poticaj za cijepljenje je među najvećima koje je
dosad neka tvrtka ponudila svojim američkim radnicima.
Lidl je priopćio da se njegovi zaposlenici pokazuju veliki
interes za cijepljenje, pozivajući se na internu anketu u kojoj
je gotovo osam od 10 radnika reklo da se planira cijepiti čim
cjepivo bude dostupno.
Lidl prodaje svoje proizvode u više od 125 trgovina diljem devet
država SAD-a na Istočnoj obali.