rekonstrukcija na D6

Reakcija iz Grada: Stanovnici Borlina i Dubovca nisu građani drugog reda, informiramo ih o svemu, svima smo poslali pisma

Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Iako to nisu nazvali reagiranjema na
današnju tiskovnu konferenciju Možemo!
, tako bi se moglo
protumačiti njihovo priopćenje odaslano medijima danas popodne. U
njemu navode što je sve Grad poduzeo u projektu koji je državne
razine. Priopćenje prenosimo u cijelosti.
 

Poštovani,
želimo još jednom informirati građane Karlovca, posebno
stanovnike na dionici projekta rekonstrukcije državne ceste D6 o
aktualnoj situaciji na gradilištu kao i svim poduzetim mjerama od
strane Grada Karlovca.

 

Podsjećamo da ovaj složeni infrastrukturni projekt u
cijelosti provode Hrvatske ceste, vrijednost je preko 60 milijuna
kuna, a podrazumijeva izmjenu cjelokupne komunalne
infrastrukture, uređenje ceste i nogostupa. Državna tvrtka
Hrvatske ceste ugovorila je izvođača radova, tvrtku Euroasfalt iz
Sarajeva, kao i nadzor na gradilištu, tvrtku Geokon iz Zagreba
koji su odgovorni za organizaciju i način izvođenja radova.
Uloga Grada Karlovca u ovom projektu je koordinacija radova u
segmentu regulacije prometa, u skladu s mogućnostima i situacijom
na gradilištu.

Također, s početkom godine izmjestili smo promet kamiona
(motornih vozila iznad 7,5t dozvoljene nosivosti) s obilaznih
prometnica na Dubovcu, pa je tako od kućnog broja 18 Ulice
Dubovac u smjeru centra grada zabranjen promet navedenih vozila
kao i Žumberačkom ulicom, Ulicom Velika Jelsa i Brodarci. Sav
navedeni promet se odvija državnom cestom D6 u smjeru Novigrad i
obratno do Pivovare odnosno kućnog broja 18 Ulice Dubovac. Isto
tako autobusni prijevoz na području Mjesnog odbora Borlin 
također je vraćen na  svoj prvotni smjer prometovanja
državnom cestom D6 u smjeru Gornjih Stativa i obratno.

 

Ističemo da je Grad Karlovac u stalnoj koordinaciji između
svih spomenutih sudionika u gradnji i to na tjednoj bazi,
uključujući Postaju prometne policije Karlovac, PU karlovačke
kako bi se projekt što kvalitetnije i brže odvijao i
realizirao.

 

Sa svima kontinuirano razgovaramo i inzistiramo da se poštuju
rokovi i aktivnosti na gradilištu odvijaju prema planu i nužnoj
proceduri, prije svega inzistirajući na sigurnosti građana. Tome
svjedoči niz radnih sastanaka koje smo održali s investitorom,
izvođačem radova, nadzorom, ali i kontakti s prometnom policijom
te gradskom četvrti i mjesnim odborima koji su nam ravnopravni
partneri u poštivanju prometne regulacije, odnosno nastojanju da
sve informacije stignu na vrijeme do građana.

 

Što se tiče rekonstrukcije cesta nakon završetka projekta
Hrvatskih cesta, obećano nam je da će i oni sufinancirati završnu
rekonstrukciju i uređenje prometnica s 4,3 milijuna kuna, zajedno
s Gradom Karlovcem. Ali, bez obzira na njihova obećanja, Grad
Karlovac će po završetku projekta sasvim sigurno sanirati ulice
koje su bile obilazni pravci pri izvođenju radova.

 

Sigurno ne smatramo da je u Karlovcu itko građanin drugog
reda, a posebno građani Dubovca i Borlina, i u potpunosti
razumijemo otegotne okolnosti u kojima stanovnici na projektnoj
dionici D6 žive i rade, ali se trudimo svakodnevno na terenu
razgovarati i informirati ih o svemu, u direktnom kontaktu i
putem svih dostupnih kanala komunikacije. Građanima odgovaramo na
svaki zasebni upit, njihovi predsjednici gradskih četvrti i
mjesnih odbora su im uvijek na raspolaganju za sva pitanja, a
uputili smo i pismo na nekoliko stotina adresa građana kako bismo
dodatno pojasnili detalje projekta, kao i sva naša nastojanja,
što ćemo kontinuirano činiti i dalje do završetka
projekta.

 

Također, naš vrtić Dubovac i OŠ Dubovac šalju pravovremeno
obavijest svakom pojedinom roditelju uoči svake nove regulacije
prometa, a upravo jučer smo opetovano kontaktirali prometnu
policiju i zatražili dodatnu kontrolu poštivanja prometne
regulacije kako ne bi došlo do prometovanja teških kamiona i kako
bi se poštivala sigurnost građana, što nam je
najbitnije.

 

Nastojimo što više olakšati prometovanje spomenutim područjem
i intenzivno surađivati sa svim sudionicima u ovom projektu da bi
svakodnevni život bio što jednostavniji s obzirom na okolnosti,
odnosno obim i složenost rekonstrukcije, a istovremeno prometno
najsigurniji. Pri tome imamo na umu da svaka regulacija prometa
ne smije bitno ugroziti niti poslovanje i proizvodnju pivovare
Heineken, kao velikog poslovnog subjekt.

 

Iz svega je jasno vidljivo da je rekonstrukcija D6 vrlo
zahtjevan i izazovan projekt u svakom pogledu, ali i nužan i ovaj
dio grada to zaslužuje, a to glavni cilj koji je ujedno i
preduvjet za širenje kanalizacijske mreže prema Velikoj Jelsi u
budućnosti.

Grad Karlovac će i dalje svakodnevno komunicirati s građanima
na terenu i putem svih komunikacijskih kanala kako bi ih o svemu
na vrijeme obavijestio, ali i saslušao probleme te intervenirao
prema onima koji svojim poslovnim i drugim aktivnostima mogu
utjecati na to da se svima olakša svakodnevni život.

 

Još jednom svima zahvaljujemo na razumijevanju i
strpljenju.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest