Serviseri su rekli kako svi daljnji popravci nemaju smisla dok nam vodovod ne počne isporučiti čistu vodu koju uredno plaćamo, piše ogorčeni stanar.
Stanari u Ulici kralja Tomislava 25 iz tri ulaza iznenadili su se
kad im je iz slavina počeo s vodom curiti i pijesak.
Kako nam je pisao stranar Filip Mlinarević, to se događalo
nekoliko dana, a on je u ovoj agoniji očekivao da netko iz
Vodovoda napokon reagira i da se pošalju stručni ljudi na teren.
– Uz to što voda nije za piće i kuhanje, svi stanari koji imaju
plinske protočne bojlere su ostali i bez tople vode jer se zbog
pijeska u vodi koju nam isporučujete bojleri zaštopavaju. Stanari
su o svom trošku otklonili kvarove na bojlerima koji su se nakon
nekoliko sati zbog smeća u vodi ponovili i svakako ćemo
provjeriti kakve su nam mogućnosti za nadoknadu štete. Serviseri
su rekli kako svi daljnji popravci nemaju smisla dok nam vodovod
ne počne isporučiti čistu vodu koju uredno plaćamo, piše
zabrinuti stanar.
Tvrdi da su u Vodovodu obećali da će se preko noći ispirati
cijevu u cijelom kvartu, a koliko je primjetio isto nije učinjeno
ili je trajalo vrlo kratko, kaže, ispravite me ako se varam.
Dopis stanara stigao je i do službe Vodovoda, pa smo i mi dobili
odgovor.
– Nastavno na Vaš posljednji dopis, dostavljamo sljedeće
očitovanje. U noćnim satima 5./6.5.2021. izvršeno je ispiranje
cjevovoda, isti postupak učinjen je danas ujutro. Voda na
hidrantu je bila čista, kažu u Vodovodu.
Kako su dodali, s ciljem dodatnog ispiranja priključne cijevi
zgrade, danas (6.5.2021.) će od 12do 15 sati biti ugrađena
priprema za ispiranje u vodomjerno okno, zbog čega u tom periodu
stanari neće imati vode.
Oko 10 sati, rekli su nam, bile su postavljene obavijesti na
ulaze te su razgovarali sa stanarima koji su bili kod kuće kako
bi ih upoznali sa izvršenim i planiranim radovima. Većina
korisnika navela je kako im je voda sada u redu, neki su nam na
licu mjesta isto i pokazali, a dio korisnika naveo je kako nisu
ni prije ispiranja imali zamućenu vodu.