novi smjer

Zašto je Facebook promijenio ime u Meta? Za RTL Danas objašnjava stručnjak: ‘Mlada publika više ne koristi Facebook’

"Sada je ideja da kroz taj metavar imamo svoj avatar, neki svoj digitalni lik koji predstavlja nas kao individuu", kaže Petric.

Jedna od najpoznatijih kompanija na svijetu više se ne zove
Facebook, nego – Meta. Nakon što je to objavio osnivač Mark
Zuckerberg i virtualnom prezentacijom prikazao novi smjer tvrtke
– uslijedilo je more komentara, šala i kritika.

Što novo ime znači za tvrtku čije proizvode koristi gotovo 3
milijarde ljudi i koja je u posljednje vrijeme meta kritika?

“Mislim da im je to pametan potez. Mislim da su zadnjih par
godina došli na loš glas. Manje se koristi, mislim da je to dobar
potez”, komentirao je korisnik Facebooka Jan.

“Imam Facebook, Whatsup, Twitter i Tik tok. 71 godinu tek imam i
sve znam”, komentirala je korisnica Ines.

Ines, kao i više od 3 milijarde ljudi na svijetu lajka,
komentira, shera, skrola. Mark Zakerberg, tvrdi kako i dalje
vjeruje u budućnost Facebooka. Zašto je onda Facebook baš sad
promijenio ime?

“Razlog je taj što žele razdvojiti percepciju ljudi kada je riječ
o društvenoj mreži i o samoj kompaniji, obzirom da kompanija želi
staviti naglasak na neke nove kompanije, proizvode koji će više
biti namijenjeni mladoj publici koja danas više ne koristi
Facebook”, objasnio je Dragan Petric, stručnjak za nove
tehnologije.

“Naša misija ostaje ista. I dalje je naš cilj zbližavati ljude.
Naše aplikacije i njihovi brandovi se ne mijenjanju. I dalje smo
kompanije koja dizajnira tehnologiju oko ljudi”, rekao je osnivač
Facebooka Mark Zuckerberg.

Ta tehnologija nameće nove trendove, a konkurencija je itekako
velika. Zato i ovaj rebranding jedne od najpopularnijih
društvenih mreža – dolazi s pozadinskom pričom. S obzirom na to
da mladi, tinejdžeri, milenijalci, žele brže, dinamičnije, luđe,
u Facebooku pripremaju – Metaverse. Ludi spoj realnog i
virtualnog namijenjen upravo njima.

“Sada je ideja da kroz taj metavar imamo svoj avatar, neki svoj
digitalni lik koji predstavlja nas kao individuu, i koji se druži
s avatarima drugih ljudi koje mi doista poznajemo”, objašnjava
Petric.

A dok ne dođe Metaverse – Meta je sasvim dovoljna za zabavu, čak
i ismijavanje na društvenim mrežama. Tako su se mnogi šalili na
račun imena – pa su ga uspoređivali s lošom drogom, raznim
poštapalicama, a i Twitter je svojim korisnicama poručio – kako
njihovo ime ipak ostaje samo Twitter.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest