Novogradnja ima četiri ili pet zvjezdica, a slažu se svi, potencijal je ogroman
Gorski kotar zimska je turistička meka. Jednadžba uspjeha je
jednostavna, uloženo se višestruko vraća uz trud domaćina i
potporu turističke zajednice.
To zna i vlasnik kuća za odmor u Crnom Lugu, Vlatko Hrženjak.
Luksuz na goranski način. Imanje, kuće s 4 zvjezdice, bazen i
jacuzzi. Uz to, sauna i konoba s kaminom. Cijena za noć 110 eura,
a tik do Nacionalnog parka Risnjak.
“Od ovog vikenda smo kompletno popunjeni do prvog dana škole i
počeli su se punit dalje prvi mjesec, drugi mjesec i već imamo
upite za ljeto. Ja mislim za jedno sedam do osam godina se može
vratit investicija, ali uz jako puno truda. Sigurno je da Gorski
kotar mora ići za jednim ekskluzivnim turizmom”, govori nam
Hrženjak.
Ti turisti traže motiv dolaska. Tu ih ima, treba ih jače
promovirati. Završena je virtualna interaktivna šetnja kroz taj
kraj i to najveća u Hrvatskoj, sa 168 foto sfera.
Rajko Mrvoš, autor projekta virtualne šetnje tvrdi kako
obuhvaćaju zračne panorame Nacionalnog parka Risnjak, jezera,
Lokvarsko, Fužine, kulturne znamenitosti, etnografske zbirke u
Liču, Mrkoplju, Brod Moravicama, špilju Vrelo, Lokvarku.
Sve to, mir i izolacija ove su godine privukli 30 posto turista
više no lani. Gorani su jedini sustigli i rekordnu 2019. Imaju
3300 kreveta.
“Fokus je na ulaganju u turističku infrastrukturu kao osnovni
preduvjet gospodarskog i turističkog razvoja regije, ali je fokus
i na značajnijem marketinškom iskoraku. Dolaze rješenja o
novootvorenim kapacitetima, mi primjećujemo da ta dinamika
raste”, tvrdi Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog
kotara
Sve novo što se gradi ima 4 i 5 zvjezdica.
“Treba i jedan veći, ozbiljniji hotel, dapače 100-tinjak soba da
se može radit kako spada. Ja evo iskreno živim za dan kad će
svako mjesto u Gorskom kotaru imat barem dva mala obiteljska
hotela”, ističe Andrej Kauzlarić, direktor obiteljskog hotela u
Fužinama.
Potencijal je, tvrde svi ogroman.
David Bregovac, predsjednik Turističke zajednice Gorskog kotara
kaže: “Mi sad već imamo potencijalne investitore koji čekaju onu
sljedeću europsku perspektivu u europskim fondovima i ja vjerujem
da ćemo kroz ovakav dobar rad pokazat tim investitorima da
postoji mogućnost”.
Za gradnju kuća, hotela, čak i kampova. I investitori i turisti
tek će otkriti što se krije iza novog slogana Neodoljiv Gorski
kotar.