Kao i svi ostali projekti iz državne razine na području Karlovačke županije, i ovaj je amenovan na sjednici Vlade u Karlovcu u prosincu 2018. godine, te su prema prvim projekcijama radovi trebali započeti tri godine kasnije.
Prema prvim projekcijama plana, iza nas je godina u kojoj su
trebali započeti radovi na obnovi jedne od najprometnije
i najferkventnije državne ceste na području Karlovačke
županije, onoj na dionici D6 – od graničnog
prijelaza Jurovski Brod do Netretića. Riječ je o
tranzitnom pravcu koji povezuje dvije susjedne države,
Sloveniju i BIH te je pod izrazito prometnim opterećenjem,
naročito nakon otvaranja čvora Novigrad na autocesti Zagreb –
Rijeka.
Zbog izrazito loše kolničke konstrukcije i velikog broja udarnih
rupa na predmetnoj dionici već je u nekoliko navrata došlo i do
ograničenja brzine prometovanja, a na izlazu
iz Žakanja još uvijek stoji upozorenje o stanju
prometnice.
Kao i svi ostali projekti iz državne razine na području
Karlovačke županije, i ovaj je amenovan na sjednici Vlade u
Karlovcu u prosincu 2018. godine, te su prema prvim projekcijama
radovi trebali započeti tri godine kasnije. Nadobudno su već tada
u 2019. godini osigurana financijska sredstva za usluge
projektiranja, no do odabira projektanta došlo je tek u 2020.,
nakon čega je slijedilo i potpisivanje ugovora.
Iako su se planovi pošteno odužili, prema svemu sudeći od
projekta se nije odustalo. Naime, kako su
za KAportal potvrdili iz Hrvatskih cesta, idejni
projekt za rekonstrukciju državne ceste oznake DC6 od
GP Jurovski Brod-Žakanje-Ribnik
do Netretića je gotov, te je 28. listopada 2021. predan
zahtjev za lokacijsku dozvolu.
Iz HC uvjereni su da će do rješavanja zahtjeva i ishođenja
lokacijske dozvole doći uskoro, a sama rekonstrukcija prema
idejnom projektu podijeljena je
u četiri faze.
– Faza 1 obuhvaća rekonstrukciju od graničnog
prijelaza Jurovski Brod do skretanja za
naselje Kohanjac (4,5 km), faza 2 od skretanja za
naselje Kohanjac do postojeće poduzetničke zone u
naselju Ribnik (3,30 km), faza 3 od ulaska u postojeću
poduzetničku zonu u naselju Ribnik do križanja s DC541 (8,2
km) i faza 4 od križanja s DC541 do skretanja za Vinski Vrh
u naselju Netretić (2,2 km).
Iz Hrvatskih cesta kažu kako je trenutno u izradi glavni projekt
za fazu 1 rekonstrukcije, te će po rješavanju upravnih postupaka
koji prethode biti zatražena građevinska dozvola. Očekivani
završetak izrade projektne dokumentacije za sve faze je
lipanj 2022. godine.
O vrijednost radova, iz HC kažu nam da će biti u mogućnosti
dostaviti je tek po izradi cjelokupne projektne dokumentacije,
odnosno svih glavnih projekata za pojedinu fazu radova.
Neslužbeno, procijenjena vrijednost investicije kreće se u
visini izrade novog mosta u Gornjem Pokupju, 60-70 milijuna
kuna.