Kako bi pratiteljima omogućili pozitivan i kreativan sadržaj i nešto novo u našoj regiji, a brendovima odličnu platformu za TikTok u marketinške svrhe, osnovana je zajednica Crew.
O TikToku postoje brojne predrasude. Često se čuje kako je to
aplikacija za djecu, kako se tamo samo pleše i glupira. Međutim,
nove generacije pokazuju kako je upravo to mreža na kojoj se i
educiraju, gledaju motivacijski sadržaj i saznaju novosti iz
svijeta.
TikTok je postao najbrže rastuća društvena mreža zbog svog
autentičnog sadržaja kojeg kreatori objavljuju bez filtera, bez
uređivanih fotografija i krivog prikaza stvarnosti. Tamo vrijedi
pravilo: čim iskrenije, tim bolje!
Zbog velikog organskog dosega, kompanije su počele koristiti
TikTok kao marketinški alat jer je to ujedno i jedina platforma
koja može doprijeti do najbrojnije generacije na svijetu:
milenijalsa i Generacije Z.
Kako bi pratiteljima omogućili pozitivan i kreativan sadržaj i
nešto novo u našoj regiji, a brendovima odličnu platformu za
TikTok u marketinške svrhe, osnovana je zajednica Crew.
Crew okuplja kreatore iz cijele regije: Slovenija, Hrvatska, BiH,
Srbija i Crna Gora. Uključeni su kreatori koji imaju family
friendly i kreativan sadržaj. Zajednica ukupno broji preko 8
milijuna pratitelja iz regije.
@adrian.lewa16 #wearecrew #cringetok #comedyvideo @crew_official ♬
original sound – Adrian Popović
Najava lansiranja brenda koja je trajala od 2.-10.4. na TikToku
rezultirala je s 9.300.000+ pregleda, 1.880.000+ lajkova i
80.000+ komentara.
Prvi službeni video koji je objavljen na profilu crew_official u
manje od 24 sata već broji preko 200.000+ pregleda.
@crew_official Počelo je! 10.4. �
Part 1/4 � #WeAreCrew #WhoWoreItBest ♬ Do
Ya Wanna Taste It – Wig Wam
“Crew je nastao kao želja da se o TikToku priča na pozitivan
način i da se pokaže kako tamo postoje genijalni kreatori koji
rade fantastičan sadržaj. Svatko od njih je već napravio velike
stvari kao pojedinac, ali kad se okupimo u zajednicu onda smo još
jači. Smatram da je na ovaj način i brendovima uvelike olakšan
put prema TikToku. Na jednom mjestu imaju odlične kreatore koji
već znaju kako napraviti kvalitetan sadržaj kojeg će publika
prepoznati.” ispričao nam je osnivač Crew-a, Dario Marčac.
Dario je bio i gost komentator KAportala, a zanimljiv osvrt o
tome što radi možete pročitati ovdje…