Cilj kampanje u koju je Žuja uključila brojne volontere hrvatskih eko udruga i klubova je podizanje svijesti građana o važnosti pravilnog odlaganja otpada
Osam različitih lokacija diljem Hrvatske, osam akcija čišćenja, osam udruga, više od 300 volontera i više od 3 tone pravilno zbrinutog otpada obilježilo je drugo po redu izdanje nagrađivane kampanje Ožujskog piva “Čuvaj, pazi, ne bacaj!”.
Posljednja u nizu akcija čišćenja koje je Žuja realizirala zajedno s hrvatskim eko udrugama i klubovima održana je u Lučici Strožanac nadomak Splita i tom je akcijom završena ovogodišnja društveno odgovorna kampanja čiji je cilj podizanje svijesti građana o važnosti očuvanja prirode i pravilnog zbrinjavanja otpada.
Osim akcija čišćenja i suradnje s udrugama, u sklopu kampanje se prikazivao i televizijski spot s prigodnom domoljubnom pjesmom u pozadini, osmišljene su i kreativne digitalne aktivacije i animacije te dogovorene suradnje s influencerima, poznatim ljubiteljima prirode.
– U ove dvije godine kampanje ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ čistili smo na više od dvadeset lokacija u Hrvatskoj i prikupili dvadesetak tona različitog otpada. Ponosni smo na te konkretne rezultate naših akcija, ali posla ima još. Zahvalni smo i našim partnerima koji su nam pokazali koja su to kritična mjesta i vjerujemo da smo dali svoj obol rješavanju problema zagađenja prirode. Ključno je educirati građane o štetnosti takvog ponašanja i mi još jednom apeliramo na sve naše potrošače da pravilno odlažu otpad jer njemu nije mjesto u prirodi, izjavio je Zlatko Novaković, senior brand manager Zagrebačke pivovare.
Tijekom čišćenja deponija volonteri su većinom nailazili na odbačeni građevinski materijal, otpad iz automehaničarskih radionica, automobilske i traktorske gume, plastiku i staro željezo, ali ove godine kod Mrežnice su se susreli i s minsko eksplozivnim sredstvima, no zahvaljujući iskusnim reakcijama članova udruge i taj je otpad s dna rijeke uklonjen i pravilno zbrinut ne ugrožavajući pritom nikoga od sudionika akcije.
Akcije čišćenja su ove godine održane u općini Čavle kod Rijeke, u okolici Opatije, u Suknovcima kod Knina, na području Dugog rata i u luci Krilo u Splitu, u Kaštel Gomilici, u Lučici Strožanac nadomak Splita, na obali rijeke Save u Slavonskom Brodu te duž Mrežnice u Dugoj Resi.
Volonterima udruga KPA Vodomar iz Duge Rese, Žmergo iz Opatije, eRIpio iz Rijeke, KRKA Knin, KPA Iglun iz Jesenica, KPA Marsonia iz Slavonskog Broda, REK Podstrana te DPS Zagreb, osim drugih partnerskih udruga pridružili su se “Pivovarci”, interni klub volontera Zagrebačke pivovare, te partneri projekta PIK Vrbovec i PEVEX, a nerijetko i lokalno stanovništvo i turisti.
Žujinu kampanju podržala su i brojna poznata lica među kojima i Robert Knjaz, ronioci Vitomir Maričić i Lidija Lijić, ljubitelji prirode Marko Kovač, Ante Fabris i Mija Dropuljić te omiljeni influencer Ivan Rado (Malajski Tapir).
Više informacija o kampanji te o pravilnom recikliranju otpada dostupno je na webu Čuvaj, pazi, ne bacaj!.