U prvih devet mjeseci 2022. najviše su se tražila vozila na benzinski pogon, njih je prodano 18.999 ili 53,3 posto od ukupne prodaje, a slijede hibiridi sa prodajom od 7.166 vozila odnosno 20,1 posto.
U Hrvatskoj su u prvih devet mjeseci ove godine
prodana 35.642 nova putnička vozila što je 4,6 posto manje
nego u istom razdoblju lani kada ih je prodano 37.392, dok je
samo u rujnu prodano 3.397 novih vozila, uz rast od 22,5 posto
pri usporedbi s lanjskim rujnom, podaci su Promocije plus koje
donosi
Posloveni dnevnik.
U dosadašnjem dijelu godine najviše novih vozila prodao je
Volkswagen, njih 4.113, pa na VW otpada 11,5 posto od ukupne
prodaje novih automobila. Slijedi Škoda sa 3.434
prodanih novih vozila i udjelom od 9,8 posto, treći je Opel sa
prodajom od 3.137 vozila i udjelom od 8,8 posto.
Kia drži četvrto mjesto najtraženijih marki sa 2.956 prodanih
vozila i udjelom od 8,2 posto, peta je Dacia (2.790 i udjel od
7,8 posto).
Od zlatnog trolista hrvatskim građanima omiljenih marki Audi je
od siječnja do kraja rujna prodao 1.289 novih automobila,
Mercedes njih 959, a BMW 867.
Najtraženiji model u rujnu bila je Škoda Octavia kojih je prodano
232, slijedi Opel Crossland sa prodajom od 107 vozila.
Toyote Yaris uplatilo je 98 kupaca, Renault Clio njih 97, a
Dacia Duster i Hyundaia Tucson po 96.
U rujnu je također prodano i 29 Porschea, po jedan Ferrari,
Maserati i Aston Martin, te 10 MG-a.
U prvih devet mjeseci 2022. najviše su se tražila vozila na
benzinski pogon, njih je prodano 18.999 ili 53,3 posto od ukupne
prodaje, a slijede hibiridi sa prodajom od 7.166 vozila odnosno
20,1 posto.
Dizelaši su na trećem mjestu budući da je vozila na dizelski
pogon prodano 6.956 ili 19,5 posto, dok je auto na plin
platio 1.551 kupac odnosno 4,4 posto. Na kraju, potpuno
električnih vozila za devet mjeseci prodano je 970 što je 2,7
posto od ukupne prodaje.