Surađivati s jedim od najvećih trgovačkih lanaca na svijetu nije lako ako si hrvatska tvrtka.
Mladi karlovački poduzetnik s adresom u Zagrebu Albert Gajšak
bilježi nove poslovne uspjehe, a najnoviji je taj da će proizvodi
njegovog CircuitMessa naći u trgovinama američkog megatrgovačkog
lanca Walmarta, odnosno njegovoj podružnici Sam’s Club. Kako piše
Netokracija, Amerikanci su
prepoznali kvalitetu edukacijskog seta Chatter 2.0 te naručili
primjeraka u vrijednosti od milijun i 325 tisuća dolara.
CircuitMess Chatter 2.0 je “uradi-sam” edukativni set za bežičnu
digitalnu komunikaciju koji funkcionira po principu
walkie-talkieja te uči o elektronici i programiranju. Bit će
dostupan kupcima u svih 589 Sam’s Club trgovina diljem SAD-a.
Zanimljivo je što je Walmart pristupio CircuitMessu, nakon što su
vidjeli drugu Kickstarter kampanju za MAKERphone iz 2019. godine.
Kako je u priopćenju rekao predstavnik Sam’s Cluba, Cole Powell,
pri odabiru asortimana za njihove dućane uvijek se vode time da
pronađu one artikle koji su inovativni i nude iznimnu vrijednost
za kupce.
Vrijednost ovog seta je u tome što djeci pomaže da urone u svijet
STEM-a i telekomunikacija te nauče vrijedne vještine koje će im
pomoći da se pripreme za poslove budućnosti.
Iako je prvotni plan bio da će svoje proizvode staviti u
Walmartove poslovnice još 2020. godine, pandemija je poremetila
planove, a Albert Gajšak ističe kako im je trebalo dvije godine
da se vrate u igru i doista realiziraju suradnju. Objašnjava i
kako su tekli pregovori.
Interesantno je da pregovori nisu trajalo toliko dugo; najveća
barijera koju smo trebali probiti je “set up” svega što je
potrebno za suradnju s Walmartom.
Surađivati s jedim od najvećih trgovačkih lanaca na svijetu nije
lako ako si hrvatska tvrtka.
CircuitMess je naišao na više problema u procesu. Primjerice,
Walmart je od njih zahtijevao policu osiguranja od 2 milijuna
dolara, a nitko nije htio osigurati hrvatsku tvrtku za područje
SAD-a. S druge strane, nije bilo jednostavno napraviti uvoz u SAD
i dobiti potrebne certifikate s hrvatskom tvrtkom, piše
Netokracija.
Gajšak napominje da su zbog toga otvorili podružnicu u SAD-u kako
bismo mogli surađivati bolje i brže na američkom tržištu.
Vrijeme plasiranja proizvoda u dućane nije slučajno, otkriva
Gajšak. Od početka se planiralo da će se proizvodi testirati u
Walmartovim dućanima u božićnom periodu. Zbog toga će se u svim
poslovnicama Walmartovog Sam’s Cluba naći po 30 proizvoda u
sklopu testne narudžbe. Proizvod koji smo pustili u prodaju je
novi uređaj ekskluzivan za njihove poslovnice, a cijene smo
odredili iz razgovora s njima – $99 je cijena po kojoj obično
božićne igračke lete s Walmartovih polica, piše Netokracija.
Više pročitajte ovdje…