PAPALA MACA

Splićanka poslala paket u Zagreb prije 30 dana, još nije stigao. Kada je otišla na poštu provjeriti gdje je, šokirala se

Patrik Macek/PIXSELL

Povrh svega, službenica joj je kazala kako je paket "vjerojatno završio negdje na dnu vreće" te joj savjetovala da ode u poštanski ured u kojem je uručila pošiljku te da uputi službeni prigovor i objavi potražnicu

Splićanka B.D. ispričala je za
Slobodnu Dalmaciju
 da je 8. veljače ove godine poslala
poštom iz Splita za Zagreb paketić u kojem su bile sunčane
naočale. Uredno je ispisala svoju i primateljevu adresu, ispunila
obrazac o preporučenoj pošiljci, predala to sve na šalteru
poštanskog ureda na splitskim Skalicama, platila 1,99 eura i
računala da je to – to.

Devet dana kasnije nesuđeni primatelj javio joj je da mu pošiljka
još nije stigla. Splićanka je bila uvjerena da će pošiljka uskoro
ipak stići jer je rok za isporuku sedam radnih dana.

‘Vjerojatno je negdje na dnu vreće’

No, kada je 17. veljače na web stranici Hrvatske pošte upisala
broj pošiljke, iznenadila se vidjevši kako se punih deset dana
paketić nije ni pomaknuo iz Splita. Pošiljka je u istom statusu i
danas, mjesec dana kasnije.

Žena je potom otišla do najbližeg poštanskog ureda gdje su joj
potvrdili da je paket zaprimljen, ali da mu se gubi trag. Povrh
svega, službenica joj je kazala kako je paket “vjerojatno završio
negdje na dnu vreće” te joj savjetovala da ode u poštanski ured u
kojem je uručila pošiljku te da uputi službeni prigovor i objavi
potražnicu.

To je i učinila. U poštanskom uredu na Skalicama su 21. veljače
zaprimili njezin prigovor, dali joj papirić, ali otad se opet
nije dogodilo ništa. Uzalud je zvala i službu za korisnike i
ponovno dolazila u poštanski ured. Štoviše, tamo su joj čak
predbacili što je pošiljku slala kao prepopručenu, a ne kao
vrijednosnu.

Pojeo vuk magare, odnosno pošta paketić

Tragom njezine priče i novinari Slobodne Dalmacije poslali su
upit HP-u, a otamo su odgovorili da njihovih 2500 poštara
svakodnevno diljem Hrvatske u prosjeku uruči milijun pošiljaka, a
da tijekom najužurbanijih dana kroz njihov sortirni centar prođe
čak 100.000 paketa. Međutim, ništa nisu napisali o konkretnoj
pošiljci Splićanke.

Načelno su objasnili kako pri predaji vrijednosne pošiljke
korisnik dobiva potvrdu o primitku pošiljke i broj za praćenje
putem stranice Hrvatska Pošta – Tracking, te da o naknadi štete u
slučaju gubitka, potpunog ili djelomičnog oštećenja ili umanjenja
sadržaja, prekoračenja roka za prijenos i uručenje pošiljke i
neobavljanje usluge može pročitati na njihovim internetskim
stranicama.

U Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM)
rekli su, pak, sljedeće: ”Korisnici su dužni prilikom ugovaranja
voditi računa da vrsta ugovorene poštanske usluge odgovara
sadržaju, stvarnoj vrijednosti sadržaja poštanske pošiljke i
značenju poštanske pošiljke za korisnika poštanskih usluga.”

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest